Polo('s) Gespot!

Oei @Jay511 dikke pech zeg dat had net zo goed anders af kunnen lopen, maar gelukkig gaat het redelijk goed met je en zal je nek/rug snel herstellen.
Succes met je herstel en jammer van je hele mooie Polo maar er zal op zeker een dikke vervanger komen.
 
Volvo  -  - 
Oei @Jay511 dikke pech zeg dat had net zo goed anders af kunnen lopen, maar gelukkig gaat het redelijk goed met je en zal je nek/rug snel herstellen.
Succes met je herstel en jammer van je hele mooie Polo maar er zal op zeker een dikke vervanger komen.
Thanks! Eerst even kijken wat de schadehersteller zegt, als dat negatief is zal ik inderdaad op zoek moeten naar een waardige vervanger (of een stuk schroot voor 500€ met 4 wielen en een stuur)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Apart, wist niet dat een Polo achterwielbesturing had. Stick Out Tongue (sowwy, kon het niet laten. :flushed:)

Sterkte met de kwaaltjes en de afhandeling. Hoop voor je dat je snel weer mobiel bent.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
@Ruud9N Apart, jouw opmerking, dan heb je totaal geen empathisch vermogen. Ik weet zeker dat de kosten van de uitgevoerde mods, veel hoger liggen dan de dagwaarde van jouw Polo. Stick Out Tongue(sowwy, kon het niet laten. :flushed:)

@Jay511 heeft je Polo ook schade aan de linkerkant? Als je verzekerd bent, heb je weinig keus maar als het alleen om de achterschade gaat, een andere kont er aan en gaan! Vooral omdat je er zo veel aan hebt gedaan, daarnaast is hij aan de voorkant intact. Sterkte man! Houdt ons op de hoogte.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Haha
Waarderingen: dov
Ik denk rechts en Links zijkant achteraan, achteras, schokbrekers, velg of velgen achter, bodem? Ivm de vangrail, dorpels misschien ook wel en dan achterklep en bumper en wat er dan misschien nog achter de bumper krom is.

Zijn er nog airbags gepoft en je gordelspanners? Dan gaat het ook hard.
Ik ga het allemaal wel zien!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!