Polo('s) Gespot!

@HoMi

Reed voor het eerst niet als een bezetene, maar als een opa met 105 op cc omdat de benzineprijzen zo hoog zijn & door de vele trips de laatste tijd. Toen ik iets te ver boog om mijn open pak roze koeken van afgelopen zondag uit de dash te pakken, stuurde ik mee met mijn koekbeweging en ben ik met 105 de beginnende vangrail opgereden, weer afgepleurt en achterstevoren tegen de andere kant geknalt. Helaas heb ik de koeken niet te pakken gekregen.

PS: gratis voorlogo en mistlampkap op te halen bij hectometerpaaltje Li 20,8 op de A29, Bergen op Zoom richting Rotterdam.

Ook PS: wel cool dat ik herkend word :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Reed voor het eerst niet als een bezetene, maar als een opa met 105 op cc omdat de benzineprijzen zo hoog zijn & door de vele trips de laatste tijd. Toen ik iets te ver boog om mijn open pak roze koeken van afgelopen zondag uit de dash te pakken, stuurde ik mee met mijn koekbeweging en ben ik met 105 de beginnende vangrail opgereden, weer afgepleurt en achterstevoren tegen de andere kant geknalt. Helaas heb ik de koeken niet te pakken gekregen.
Roze koeken zijn de beste!! Maarre, ja, mega balen van ‘t ongeluk. Hopelijk houd jij er geen langdurige klachten aan over. Sterkte en beterschap (ook voor de auto)!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
@HoMi

Reed voor het eerst niet als een bezetene, maar als een opa met 105 op cc omdat de benzineprijzen zo hoog zijn & door de vele trips de laatste tijd. Toen ik iets te ver boog om mijn open pak roze koeken van afgelopen zondag uit de dash te pakken, stuurde ik mee met mijn koekbeweging en ben ik met 105 de beginnende vangrail opgereden, weer afgepleurt en achterstevoren tegen de andere kant geknalt. Helaas heb ik de koeken niet te pakken gekregen.

PS: gratis voorlogo en mistlampkap op te halen bij hectometerpaaltje Li 20,8 op de A29, Bergen op Zoom richting Rotterdam.

Ook PS: wel cool dat ik herkend word :)

Echt vreselijk balen man. Maar gelukkig kun je het nog navertellen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!