Polo('s) Gespot!

Nope, Reef Blue is wat donkerder en dit is duidelijk een wrap.
Hoe kan je dat aan de foto zien dat dit duidelijk een wrap is?

Ik snap niet waarom mensen vaak zo’n GTI logo in hun grilletje drukken als ze met een bluemotion rijden.
Je koopt toch ook geen Wibra shirtje om er vervolgens Armani logo’s op te plakken.
Hoe zeggen ze dat? Fake it until you make it.
Jullie zien het verschil wel maar duizenden anderen zien het verschil totaal niet.

Ik wil juist een bluemotion badge op de achterkant plakken
Serieus? Volgens mij moet ik hem ergens nog hebben liggen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Haha yes dat is die van mij. Die zwarte is van een oud forum lid (Iichel de elektra goeroe ;)) die me kwam helpen met een storing zoeken.
Ik vermoed dat deze foto vanmorgen rond 11:00 genomen is.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en VWAlexander
Ik moet jouw auto ook nog een keer gaan spotten Big Grin .
Hij staat op het moment op dezelfde plek als waar de foto genomen is. Als je de plek herkent (vlak bij de plek waar jij laatst een foto postte) dan kan je hem ook nog spotten. ;)
Hij staat niet op z’n witte BBS maar op z’n originele GT wielen. En op het moment niet plat op de grond aangezien ik een probleem met m’n luchtvering heb.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Hij staat op het moment op dezelfde plek als waar de foto genomen is. Als je de plek herkent (vlak bij de plek waar jij laatst een foto postte) dan kan je hem ook nog spotten. ;)
Hij staat niet op z’n witte BBS maar op z’n originele GT wielen. En op het moment niet plat op de grond aangezien ik een probleem met m’n luchtvering heb.
Het is 2min van mij vandaag. Ik zal vandaag na werk wel even langs rijden :)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Syste
Haha yes dat is die van mij. Die zwarte is van een oud forum lid (Iichel de elektra goeroe ;)) die me kwam helpen met een storing zoeken.
Ik vermoed dat deze foto vanmorgen rond 11:00 genomen is.
Jammer dat hij weg is. Gave dingen deed hij met zijn auto.
Op ukpolo is hij ook niet zo actief meer :(
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!