Polo('s) Gespot!

Met deze video zou ik aangifte doen van racisme. Hij riep aan het einde kk zwarte.
De politie pakt vervolgens wel door hoor.
Helemaal mee eens, maar politie zal op zijn minst vraagtekens plaatsen bij het gedrag van de motorrijder, dat wordt door de agressie van de man met de slippers :) over het hoofd gezien. Vanaf zijn vertrek heeft de motorrijder een "zeer sportief" rijgedrag en tikt tussen de drempels zelfs 62 km per uur aan. Genoeg voor invordering rijbewijs in 30km zone. (dat zou pas een stunt zijn, als hij met het filmpje naar de politie gaat). Als hij dat sportieve rijgedrag had aangehouden was er niets aan de hand geweest. Vervolgens gaat hij rechts de hoek om en komt de Polo in zijn rechter spiegel in beeld, omdat de Polo ondanks het sportieve rijgedrag van de motorrijder niet uit beeld raakt, krijgt hij op .055 een geniaal idee (vindt hij), laat ik nu eens 30km/h gaan rijden want je mag hier niet harder.... Pff hoe zielig kun je zijn. Na 1e keer kijken dacht ik WTF die Polo rijder, na 5x het filmpje kijken denk ik. Motorrijder eigen schuld dikke bult., meestal komen "de motorrijders" met dit gedrag er mee weg, trappen bij het langsrijden nog even je spiegel er af en je blijft verbijsterd achter. Motorrijder treft nu eens iemand met net ietsje groter echo en denkt die ga ik via Dumpert aan de schandpaal nagelen. Dat de Polorijder "slippers aan heeft" :mrgreen: is voor de meeste lezers van Dumpert ook aanleiding om er op los te gaan, maar er ook mensen die slippers dragen, die wel aardig zijn. Waarbij ik wil benadrukken dat ik het gedrag van de Polorijder zeker afkeur!.
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Helemaal mee eens, maar politie zal op zijn minst vraagtekens plaatsen bij het gedrag van de motorrijder, dat wordt door de agressie van de man met de slippers :) over het hoofd gezien. Vanaf zijn vertrek heeft de motorrijder een "zeer sportief" rijgedrag en tikt tussen de drempels zelfs 62 km per uur aan. Genoeg voor invordering rijbewijs in 30km zone. (dat zou pas een stunt zijn, als hij met het filmpje naar de politie gaat). Als hij dat sportieve rijgedrag had aangehouden was er niets aan de hand geweest. Vervolgens gaat hij rechts de hoek om en komt de Polo in zijn rechter spiegel in beeld, omdat de Polo ondanks het sportieve rijgedrag van de motorrijder niet uit beeld raakt, krijgt hij op .055 een geniaal idee (vindt hij), laat ik nu eens 30km/h gaan rijden want je mag hier niet harder.... Pff hoe zielig kun je zijn. Na 1e keer kijken dacht ik WTF die Polo rijder, na 5x het filmpje kijken denk ik. Motorrijder eigen schuld dikke bult., meestal komen "de motorrijders" met dit gedrag er mee weg, trappen bij het langsrijden nog even je spiegel er af en je blijft verbijsterd achter. Motorrijder treft nu eens iemand met net ietsje groter echo en denkt die ga ik via Dumpert aan de schandpaal nagelen. Dat de Polorijder "slippers aan heeft" :mrgreen: is voor de meeste lezers van Dumpert ook aanleiding om er op los te gaan, maar er ook mensen die slippers dragen, die wel aardig zijn. Waarbij ik wil benadrukken dat ik het gedrag van de Polorijder zeker afkeur!.
Daar heb je ook zeker een punt. Ze zitten allebei hartstikke fout!
Mottorrijder rijdt te hard en gaat vervolgens pesten door express langzaam te gaan rijden.
Polo zit fout met het bumperkleven achter de motor en het opgefokt uitstappen/dreigen.
Ik vind het gewoon altijd belachelijk als iemand uit gaat stappen, want dat komt hartstikke dreigend over (en met zo'n lelijke woorden gaat schelden, bedenk eens wat nieuws... :rolleyes: ).
Blijkt toch maar weer dat sommige mensen gewoon geen geduld hebben en een (te) kort lontje hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik snap niet waarom mensen vaak zo’n GTI logo in hun grilletje drukken als ze met een bluemotion rijden.
Je koopt toch ook geen Wibra shirtje om er vervolgens Armani logo’s op te plakken.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: M.U.Y en VWAlexander
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!