Polo('s) Gespot!

Zojuist een mooie witte polo gespot in Korrewegwijk te Groningen. Mistlampen waren geel gewrapt en de auto had volgens mij hoogglans zwarte delen. Stak ook de hand op haha. Iemand van hier toevallig? Dit was rond 5 uur.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Vandaag een leuke donker zilveren Polo 6R gezien met runninglights, verlaagd en weet ik het allemaal. In elk geval zeker niet meer stock.

op de weg van Bemmel, bij de BP, naar Haalderen richting de Aldi.

iemand van hier?
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Mm weet niet meer, zou best kunnen. Heb wel rotor velgen en een r-line bumper indd.
Heb daar volgens mij wel gereden.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Jurgen6R
Richting 22:00 richting de A15 over een N weg een dikke rode 6R met WRC voorbumper en ABT achterkantje, lekker geluid, 18 inch en pittig laag. Kenteken xx-553-x
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!