Polo('s) Gespot!

Vandaag een stoplichtsprintje gedaan in Alkmaar tegen een polo 6c gti 3drs wit. Jonge gast met petje en passagier. Iemand van hier?
Ging nek aan nek tot rond de 100 en daarna was ik weg :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Ben al lang niet meer op kantoor geweest, maar nou heeft een collega dus ineens een Polo! Ik was altijd de enige op de parkeerplaats haha. Ik weet nog niet van wie die is, dus ben benieuwd of hij/zij hier lid is! Big Grin
20200603_113941.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik parkeer ook het liefst verder weg zodat niemand naast mij parkeert. Toch zijn er altijd malloten die vlak naast je parkeren:mad::mad:

deukjes en putjes heb ik een hekel aan.
Ik heb een auto 8 jr oud inmiddels, putjesvrij en helaas 1 klein lakschade door iemand die de deur keihard opendoet.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Ik parkeer ook het liefst verder weg zodat niemand naast mij parkeert. Toch zijn er altijd malloten die vlak naast je parkeren:mad::mad:

deukjes en putjes heb ik een hekel aan.
Ik heb een auto 8 jr oud inmiddels, putjesvrij en helaas 1 klein lakschade door iemand die de deur keihard opendoet.
Ik ook hoor, vertrek zo naar de hornbach in nieuwekerk aan den ijssel en wie daar bekend is, ik parkeer altijd gelijk het terrein oprijdende linksaf helemaal in de hoek, dan maar een end lopen, maar geen slecht humeur bij het terugkomen.
Het valt mij op dat als je het ziet gebeuren en je zegt er wat van, mensen heel erg laconiek reageren. Of zelfs boos met een instelling waar je het lef vandaan haalt om ze hierover aan te spreken. Gebeurt steeds vaker vind ik in deze IK maatschappij. :mad:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Vandaag een super nette blauwe 6R gezien. Zou haast zeggen dat hij overgespoten is in Reef Blue. Mooie rode remklauwen. Schitterend hoor! Kenteken is 75-XBR-? Toevallig van iemand van hier?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Vandaag een mooie zwarte AW GTI gezien in IJsselstein rond een uur of 17:10 bij de Plus.
5 minuten later toevallig een gave zilveren BlueGT gezien in IJsselstein vlakbij de Albert Heijn.
Kon helaas geen foto's maken aangezien ik zelf ook aan het rijden was.
Toevallig mensen van hier?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!