POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

Heeft iemand op zijn Polo een achteruitrijcamera? Ik mis de gele lijnen in beeld die meekrommen met de stuurrichting? Ik zie ze alleen maar in grafische weergave, maar niet in het videobeeld. Bij mijn S3 is dat wel.
Heb je XDS sperdifferentieel? De verkoper had het over dat het sperdifferentieel zorgt voor die krommende lijntjes.
Wisten jullie dat als je LED koplampen hebt de LED mistlampen in de hoek van de bumper niet actief zijn? Alleen bij halogeen koplampen. Bij mij gaat de bochtenverlichting branden als ik de mistlampen aanzet. Das minder voor de looks.
Is het mistlicht halogeen?! Dan ga ik er meteen mee langs Xenonlamp.nl 1 lamp led is alles led
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Heb je XDS sperdifferentieel? De verkoper had het over dat het sperdifferentieel zorgt voor die krommende lijntjes.

Is het mistlicht halogeen?! Dan ga ik er meteen mee langs Xenonlamp.nl 1 lamp led is alles led

Ja, mistlamp/bochtenverlichting is halogeen H7 denk ik. Die bochtenverlichting is van dat vieze gele licht.

Ik heb geen sper, maar wat zou dat te maken hebben met wel de 'kromme' lijntjes met achteruit rijden. Op Motor-talk zegt iemand dat er idd niet de 'kromme' lijntjes in beeld komen. Ook niet te coderen. Wel echt een misser. Das net het fijne op mijn S3.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Ja, mistlamp/bochtenverlichting is halogeen H7 denk ik. Die bochtenverlichting is van dat vieze gele licht.

Ik heb geen sper, maar wat zou dat te maken hebben met wel de 'kromme' lijntjes met achteruit rijden. Op Motor-talk zegt iemand dat er idd niet de 'kromme' lijntjes in beeld komen. Ook niet te coderen. Wel echt een misser. Das net het fijne op mijn S3.

Vind ik dus zo zonde, halogeen mistlicht heb je iets meer zicht mee (tenminste bij de transporter) maar in led ziet het gewoon een stuk fijner uit.

En hoe zit het dan met de ledjes die ze gebruiken als DRL als je geen led pakket hebt? Die worden dus niet meer gebruikt dan?
 
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Zo de Polo is geleverd! Zeer blij met de gekozen opties en uitvoering. Sportonderstel i.c.m. 18” Brescia valt zeker niet tegen. De DSG schakeld mega smooth.

Ten tijden van bestellen stond in de catalogus dat het Rline exterieur alu instaplijsten bevat. Deze zaten er nu niet in, maar worden nog gemonteerd. Blijkbaar is dit vanaf januari uit het exterieurpakket. Dus controleer met afhalen goed of alles erin zit! Het is niet de eerste keer dat iets ontbreekt.

Over het algemeen met de eerste indruk alles netjes afgewerkt. Enige dat me blijft storen zijn de karige plastic deurpanelen. Hier had minstens een stukje stof op gemogen.

Meer foto's in het Photo Topic
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/vw-polo-6s-2018-photo-topic.12889/#post-203411
Zeer mooie polo,
Hier echter ook geen aluminium instaplijsten mee geleverd.
Deze worden nu achteraf gemonteerd.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
Vind ik dus zo zonde, halogeen mistlicht heb je iets meer zicht mee (tenminste bij de transporter) maar in led ziet het gewoon een stuk fijner uit.

En hoe zit het dan met de ledjes die ze gebruiken als DRL als je geen led pakket hebt? Die worden dus niet meer gebruikt dan?

Nee, die zitten er voor de nep op.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Ik heb het Beats pakket, geluid is inderdaad erg goed. Ben zelf niet zo weg van de Beats koptelefoons, maar in de Polo prima geluid met een mooie strakke Bass. Waarom er geen reservewiel besteld kan worden icm Beats is mij overigens een raadsel, de Sub woofer zit naast de ruimte voor het reservewiel, die zou er dus gewoon in kunnen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Ik heb het Beats pakket, geluid is inderdaad erg goed. Ben zelf niet zo weg van de Beats koptelefoons, maar in de Polo prima geluid met een mooie strakke Bass. Waarom er geen reservewiel besteld kan worden icm Beats is mij overigens een raadsel, de Sub woofer zit naast de ruimte voor het reservewiel, die zou er dus gewoon in kunnen.
Zou je hier wellicht een foto van kunnen maken? Ben benieuwd hoe dit eruit ziet. Klopt het dat je kofferbak er kleiner door wordt?
Dealer had hier vrijwel geen informatie over.
 
Toen ik half januari mijn Polo ging bestellen, kreeg ik de voorspelling mee dat de auto zou worden afgeleverd in week 18. Tot mijn vreugde lijkt dat ook te gaan lukken, want ik heb net bericht gehad dat mijn Polo bij de dealer is gearriveerd. Hoera! Eind volgende week ga ik hem ophalen, dus alles bij elkaar net geen vier maanden in de wachtkamer gezeten. Hier twee foto's van kort na de aankomst.



 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Zou je hier wellicht een foto van kunnen maken? Ben benieuwd hoe dit eruit ziet. Klopt het dat je kofferbak er kleiner door wordt?
Dealer had hier vrijwel geen informatie over.

De speakers hebben 0,0 te maken met Beats. Er hangt alleen een Beats merklabeltje aan. De speakers komen uit een fabriek in België.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Zou je hier wellicht een foto van kunnen maken? Ben benieuwd hoe dit eruit ziet. Klopt het dat je kofferbak er kleiner door wordt?
Dealer had hier vrijwel geen informatie over.

De subwoofer ligt links naast de ruimte voor het reservewiel. De vloer van je kofferbak komt dus iets hoger dan origineel.
Aangezien je er geen reserve wiel bij kan bestellen zit er in de ruimte van het reservewiel een reparatiesetje.
IMG_0623.JPG

IMG_0622.JPG
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en BilalT
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!