POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

Zojuist even bij de opslag mijn nieuwe Polo bekeken welke ik 1 mei mag ophalen :)

De auto is in November 2017 besteld, maar heeft toch echt Sport Select erop zitten en volgens mij ook het sportonderstel aan de hoogte van de auto te zien. Achter lijkt hij redelijk laag. De voorkant heeft de transportblokken er nog onder zitten dus ik weet niet hoe ver dat nog zakt.

Ik heb met mijn S3 een week of twee met de transportblokken achter er nog onder gereden. Tot het begon te piepen en kraken. Behoorlijke blunder van de garage.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Kalloewase
Ik zit net die filmpjes hierboven te kijken, en ik sta gewoon verstelt van de optie,s die er allemaal te verkrijgen zijn op de nieuwe polo.
De polo is niet meer het polotje van vroeger “het kleine broertje van de golf”
Echt een volwasse auto.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Heb net te horen gekregen dat de geplande aflevering (week 18) niet zal worden gehaald. Er komen zeker nog 'enkele weken' bij. Heb aan de telefoon koeltjes gereageerd op dit bericht, maar heb daarna mijn hele voorraad krachttermen even doorgenomen. :mad::mad::mad:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
Heb net te horen gekregen dat de geplande aflevering (week 18) niet zal worden gehaald. Er komen zeker nog 'enkele weken' bij. Heb aan de telefoon koeltjes gereageerd op dit bericht, maar heb daarna mijn hele voorraad krachttermen even doorgenomen. :mad::mad::mad:

Dat is vervelend zeg! Is de auto wel al geproduceerd en staat die in Nederland?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
51201464-E2F6-4B94-87D2-CC59A0CBD747.jpeg C6B43FF9-5E6F-4239-9041-7AC47D8CCDB0.jpeg

Zo de Polo is geleverd! Zeer blij met de gekozen opties en uitvoering. Sportonderstel i.c.m. 18” Brescia valt zeker niet tegen. De DSG schakeld mega smooth.

Ten tijden van bestellen stond in de catalogus dat het Rline exterieur alu instaplijsten bevat. Deze zaten er nu niet in, maar worden nog gemonteerd. Blijkbaar is dit vanaf januari uit het exterieurpakket. Dus controleer met afhalen goed of alles erin zit! Het is niet de eerste keer dat iets ontbreekt.

Over het algemeen met de eerste indruk alles netjes afgewerkt. Enige dat me blijft storen zijn de karige plastic deurpanelen. Hier had minstens een stukje stof op gemogen.

Meer foto's in het Photo Topic
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/vw-polo-6s-2018-photo-topic.12889/#post-203411
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
@Polo6s
Heel mooi! Ik wens je veel veilige en prettige kilometers met de nieuwe Polo.

@Kalloewase
Van de dealer heb ik begrepen dat mijn Polo onderweg is naar Nederland. De auto gaat eerst naar Pon in Leusden. Ik heb namelijk gekozen voor volledig lederen bekleding en die wordt er door een aan de importeur verbonden leerfirma ingestopt. Daarna gaat de Polo pas naar mijn dealer. Die leerinbouw zorgt dus voor wat de dealer zo netjes omschrijft als 'enkele weken vertraging'.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Polo6s
@Polo6s Wow die 18 inch staan goed zeg! Kon je die gewoon zo bestellen bij de dealer?

Inderdaad die deurpanelen zijn jammer, maarja als dat het enige is..

Super mooie wagen!

Ja, we hadden eerst de 17" Bonneville velgen gekozen. Toen zag ik in de shop van VW dat de 18" Brescia maar € 200 duurder waren. Het was mogelijk deze te kiezen. Nu gaan de standaard 16" Highline velgen terug naar PON en zij leveren de Brescia met Continental banden.

https://shop.volkswagen.nl/auto-accessoires/wielensets/polo/?color=zilver&size=17&size=18
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Kalloewase
Heeft iemand op zijn Polo een achteruitrijcamera? Ik mis de gele lijnen in beeld die meekrommen met de stuurrichting? Ik zie ze alleen maar in grafische weergave, maar niet in het videobeeld. Bij mijn S3 is dat wel.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Wisten jullie dat als je LED koplampen hebt de LED mistlampen in de hoek van de bumper niet actief zijn? Alleen bij halogeen koplampen. Bij mij gaat de bochtenverlichting branden als ik de mistlampen aanzet. Das minder voor de looks.
 

Bijlagen

  • licht.png
    licht.png
    169.6 KB · Weergaven: 108
  • licht 2.png
    licht 2.png
    49 KB · Weergaven: 102
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!