POLO MK6 2018 HIGHLINE R-lINE - LEVERTIJD ???

full


Nieuwe foto nieuwe poging :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo MK6, Transporter T5 2011  1.0 TSI 115pk hand 
Nou blijkbaar niet als je in 2017 besteld hebt. Ik heb het er niet op zitten. Daarom het sportonderstel los besteld. Staat op jouw factuur sport select vermeld? Heel veel gedoe over gehad. Als we begin 2018 de bestelling hadden aangepast was de bpm hoger geworden en had ik €395 extra moeten betalen voor sport select en was de levertijd nog meer opgeschoven. Dus niet gedaan. Stuggere vering hoeft voor mij niet, maar drive select is wel erg jammer dat jet er niet op zit.
Sport onderstel is een tijdje niet leverbaar geweest. Eind december weer leverbaar en inderdaad standaard op de Highline. In mijn eerste offerte was daarom de Highline lager geprijst.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: JJohn
Wel over nagedacht, maar ben niet zo'n fan van de R-Line stiksel in de stoelen. Daarom gekozen voor het Style pakket + Sportonderstel + R-Line exterieur met ook andere bekleding en donkere hemel. Het R-Line stuur is wel mooier! :). Wanneer krijg jij de Polo?


Wellicht kennen jullie deze website al: http://volkswagen-r.de/de/r-line/polo/
Hij is wel een stuk meer verlaagd dan de 15 mm van het sportonderstel.

Dat kan nog veeeel lager! :);)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Van de week bericht ontvangen van de dealer, auto zou in week 24 geleverd moeten worden (mist er geen gekken dingen gebeuren). En in de kleur die ik besteld had.. limestone gray

Ik heb dan in totaal 31 weken gewacht.

Omdat ik niet kon wachten pas geleden ff een proefritje gemaakt in de r-line op de foto.

Ps.. Ik zag trouwens laatst een post op Autoweek dat de Polo in 2018 tot medio Maart al 797x verkocht was.... dat verklaard wel waarom iedereen zo f*king lang moet wachten denk ik..
 

Bijlagen

  • 0DEDB9D1-6067-4596-BE47-008A429E5DC9.jpeg
    0DEDB9D1-6067-4596-BE47-008A429E5DC9.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 64
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
Ik ben het wachten meer dan moe. Ik wacht al vanaf 1 september 2017. Auto zou 1 januari geleverd worden. De auto staat nu al een week in Rotterdam. En dat weet ik niet van mijn dealer. Elke keer 'mits de planning niet veranderd'. Allemaal smoesjes. Twee ± maanden geleden van PON al een brief gehad met excuses en een dinercheque van €100. Auto zou in WK 12 bij de dealer zijn. Zitten nu in WK15.

@Rambo1996 reken maar niet op wk 24. :(
@Sach je afbeelding horizontaal ;)
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2018-04-13 om 18.13.27.png
    Schermafbeelding 2018-04-13 om 18.13.27.png
    583 KB · Weergaven: 58
  • Schermafbeelding 2018-04-13 om 18.13.41.png
    Schermafbeelding 2018-04-13 om 18.13.41.png
    586 KB · Weergaven: 52
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Sport onderstel is een tijdje niet leverbaar geweest. Eind december weer leverbaar en inderdaad standaard op de Highline. In mijn eerste offerte was daarom de Highline lager geprijst.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Wanneer heb jij je samenstelling nog aangepast? In 2017? Heb je toen ook de BPM verhoging van 2018 moeten bijbetalen of alleen de meerprijs van sportselect? Wanneer is jouw geplande levering?

Mijn dealer zei op 6 december:
Helaas kunnen ze Sport Select en/of Driving Profiles niet toevoegen, dan zou ik een geheel nieuwe moeten bestellen. Dat betekent dan echter ook dat we alle hogere prijzen van 2018 moeten aanhouden en dat de levertijd nog verder oploopt naar april.

Nou, we zitten nu in april en geen sport select. :mad:
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Wanneer heb jij je samenstelling nog aangepast? In 2017? Heb je toen ook de BPM verhoging van 2018 moeten bijbetalen of alleen de meerprijs van sportselect? Wanneer is jouw geplande levering?

Mijn dealer zei op 6 december:
Helaas kunnen ze Sport Select en/of Driving Profiles niet toevoegen, dan zou ik een geheel nieuwe moeten bestellen. Dat betekent dan echter ook dat we alle hogere prijzen van 2018 moeten aanhouden en dat de levertijd nog verder oploopt naar april.

Nou, we zitten nu in april en geen sport select. :mad:
Mijn bestelling is van de kerstweek. Toen was dus de Highline al met sportonderstel standaard. Ook de prijs, Incl verhoging van 2018. Ik verwacht de auto deze week nog bij de dealer
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Mijn bestelling is van de kerstweek. Toen was dus de Highline al met sportonderstel standaard. Ook de prijs, Incl verhoging van 2018. Ik verwacht de auto deze week nog bij de dealer

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag bij PON een klacht ingediend. Echt schandalig slecht van PON. Ben benieuwd naar hun reactie.
 
Volkswagen  Polo 6s - Highline  1.0 - 115 PK - DSG7 
Ik ben het wachten meer dan moe. Ik wacht al vanaf 1 september 2017. Auto zou 1 januari geleverd worden. De auto staat nu al een week in Rotterdam. En dat weet ik niet van mijn dealer. Elke keer 'mits de planning niet veranderd'. Allemaal smoesjes. Twee ± maanden geleden van PON al een brief gehad met excuses en een dinercheque van €100. Auto zou in WK 12 bij de dealer zijn. Zitten nu in WK15.
Klacht indienen bij de dealer?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag mijn polo highline met R pakket kunnen ophalen, In de kleur deel black pearl.
Vorig jaar December bestelt.
Ben er zeer tevreden mee
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!