Polo blueGT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wis ik al meteen bij bestelling. Maar ik laat ze er door eps oplassen. Zelfde als een gti.
zie je die bout niet zitten? Ze lieten het mij ook zien die sierstukjes maar ik vond ze erniet mooi op zitten en je zag de bout helemaal zitten. Mischien zijn jouw stukjes anders.?
 
Mijn Polo blueGT met ballen!
Erg leuk extra van de dealer Van Mossel uit Weert.

HC.jpg

Euh flauw hoor: een Polo kopen en GOLF ballen krijgen... geef dan Poloballen Big Grin
 
Auto opgehaald.
Helaas was het al donker toen we vertrokken, dus geen goede mogelijkheid voor foto's.
Deze volgen dan ook nog.

Eerste indruk met rijden is positief. Je hoort de cilinder afschakeling wel als je erop let.
Verder kun je lekker pittig rijden.
Meer volgt nog.
 
Auto opgehaald.
Helaas was het al donker toen we vertrokken, dus geen goede mogelijkheid voor foto's.
Deze volgen dan ook nog.

Eerste indruk met rijden is positief. Je hoort de cilinder afschakeling wel als je erop let.
Verder kun je lekker pittig rijden.
Meer volgt nog.
Haha oké!
je voelt geen trilling enzo? En acceleratie hoe voelt dat?
Mijn haal ik vrijdag op! Kan echt niet wachten....
heel veel plezier ervan man!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!