Polo blueGT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet jij of wij ook voet/instap verlichting in de auto krijgen? De BlueGT is namelijk niet gelijk aan een highline en de prijslijst is best onduidelijk over een aantal zaken.
Als het net zo gaat zijn als bij de GTI, dan ga je geen voetverlichting krijgen... Hoop voor jullie dat je het wel krijgt. En anders is het eenvoudig en tegen lage kosten alsnog zelf te realiseren (als je eenmaal weet hoe, maar daar is op de site genoeg over te vinden).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
In sommige opzichten is dat ook zo met de GTI vs de Highline. Misschien ook niet helemaal vreemd. Highline is luxe&comfort, BlueGT en GTI zijn sportief. En sommige opties zijn in de ogen van VW kennelijk luxe en niet sportief.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Een verzegeling is idd een soort van syntetische waxlaag die een lange standtijd heeft. Zelf heb ik mij hierop goed ingelezen op het carclean forum en de conclussie is dat ze hun belofte niet kunnen nakomen. Net zoals een waxoil behandeling beloven ze een beschermlaag van 1 tot 2 jaar maar in de praktijk is deze laag er na een maand of 4-5 al af.

Het enige waar ik in geloof is cquartz, dit kan met de juiste behandeling en na elke keer wassen behandelen met reload (versterkt de laag weer) enkele jaren blijven zitten.

Zelf heb ik voor ongeveer 350 euro autodetailing producten thuis en het beste en goedkoopste is je auto zelf in een goede sealant zetten en de auto met de hand wassen met een 2 emmer methode en na het wassen de sealant versterken door er een product zoals reload op te spuiten. Op deze manier hoef je je auto maar 2x per jaar echt goed te wassen en verder heb je een hele goede vuilafstotende laag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!