Polo blueGT

Status
Niet open voor verdere reacties.
In bestelling staat:

1,4 BlueMotion Techn. 1.4 140 PK TSI 6 versn. hand.
Getint Glas achter
Climatronic
Licht & Zichtpakket
Multifunctioneel stuurwiel
Executive pakket
RNS 315 Navigatie
4-deurs
Alarm
Parc distance control achter
Kleur: Blue Silk metallic
imagesqtbnANd9GcQ2k31b0U_WQaBwIOYvyDdg4H-1.jpg


Voorlopige produktie week is van week 47 naar week 48 verandert.

Levering: Januari 2013
 
vette bak hoor! :) ik zou 'm ook wel willen wat betreft looks en opgegeven verbruik. Maar ik ben wat huiverig wat betreft de betrouwbaarheid van dit nieuwe 1.4TSI blok. De 1e generatie 1.4TSI is/was niet geheel probleemloos, en dit nieuwe blok zal vast ook zijn kinderziekten hebben.

maar ik zie natuurlijk graag de ervaringen terug op dit forum :) Misschien heeft VW van zijn fouten geleerd en er nu een betrouwbare machine van gemaakt.
 
vette bak hoor! :) ik zou 'm ook wel willen wat betreft looks en opgegeven verbruik. Maar ik ben wat huiverig wat betreft de betrouwbaarheid van dit nieuwe 1.4TSI blok. De 1e generatie 1.4TSI is/was niet geheel probleemloos, en dit nieuwe blok zal vast ook zijn kinderziekten hebben.

maar ik zie natuurlijk graag de ervaringen terug op dit forum :) Misschien heeft VW van zijn fouten geleerd en er nu een betrouwbare machine van gemaakt.

Dat hoop ik ook, dat men van de fouten heeft geleerd. Deze motor heeft in ieder geval weer een riem in plaats van een ketting.
Heb trouwens ervoor gekozen mede om die reden om de garantie te verlengen.

Nog steeds voorlopige produktie week 48.
 
Er ook over nagedacht om hem pas in 2013 op kenteken te zetten ivm hogere inruilwaarde later? Mijn dealer kon het zeker aanbevelen aangezien je anders in die laatste weken van dit jaar extra afschrijft.
Dit overweeg ik zeker ook.

Ter informatie.
Per 1-1-2013 vervalt de BPM en treedt de CO2 heffing in.
Volgens de berekening met de belastingcalculator op Fleetwise , zou de Polo BlueGT ruim 600 euro goedkoper worden. Echter de VW importeur maakt per 1-1-2013 gebruik van het toepassen van een inflatiecorrectie. In de praktijk houdt dit in dat de auto per die datum in plaats van de ruim 600 euro goedkoper, bijna 350 euro duurder wordt.
 
Dit overweeg ik zeker ook.

Ter informatie.
Per 1-1-2013 vervalt de BPM en treedt de CO2 heffing in.
Volgens de berekening met de belastingcalculator op Fleetwise , zou de Polo BlueGT ruim 600 euro goedkoper worden. Echter de VW importeur maakt per 1-1-2013 gebruik van het toepassen van een inflatiecorrectie. In de praktijk houdt dit in dat de auto per die datum in plaats van de ruim 600 euro goedkoper, bijna 350 euro duurder wordt.

SCHANDE!! Dat de BPM betaald moet gaan worden oke... ga ervanuit dat je wel een prijs hebt afgesproken?? ookal laat je het kenteken later registeren moet toch gewoon kunnen
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!