Polo blueGT

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben heel benieuwd wat het wordt! Big Grin
enneh wat houdt die verzegeling precies in?
goed schoonmaken en dan dik in de was met een speciale was?
of moet ik toch aan andere dingen gaan denken Stick Out Tongue

Kijk eens hier: Welkom bij Permagard

Heb dit product al op meerdere auto's gehad en ben er zeer over te spreken.
Gewoon afspoelen met veel water, dan sponzen met speciale schampoo, afspuiten en dan drogen met zachte doeken.
De auto is dan weer als nieuw.
Mij persoonlijk is dit het geld meer dan waard.
 
Had hier nog niet eerder van gehoord. Het klinkt redelijk vergelijkbaar met de ProTech-behandeling die ik op mijn 6R heb zitten.
Wat kost zo'n behandeling, als ik zo vrij mag zijn? (eventueel antwoord mag uiteraard via PB)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Kijk eens hier: Welkom bij Permagard

Heb dit product al op meerdere auto's gehad en ben er zeer over te spreken.
Gewoon afspoelen met veel water, dan sponzen met speciale schampoo, afspuiten en dan drogen met zachte doeken.
De auto is dan weer als nieuw.
Mij persoonlijk is dit het geld meer dan waard.

Ik wil jouw reactie niet de grond in trappen ofzo maar ik verschil kwa mening blijkbaar en wil het toch even plaatsen. Als je een goede beschermlaag hebt is afspuiten met kalkvrij water genoeg, dan kan je de auto droogrijden en vliegen de druppels eraf want de beschermlaag stoot vuil en water af. Elke auto ziet er na sponzen met shampoo en afspuiten weer goed uit, mijn vorige auto heb ik met de hand gewaxt en die spoelde ik af met kalkvrij water en daarna deed ik een snelle behandeling met detailingspray en de auto glom alsof die weer net in de wax was gezet.

Mijn vorige auto:
6269521253_a3b99c4e9b_b-1.jpg



ProTech en Permagard zijn fillers die de oneffenheden in de lak met syntetische middelen opvullen waardoor vuil en water geen aanhechting heeft op de lak. Cquartz brengt een micron laag aan die ook werkelijk tegen krassen beschermt zie maar in dit filmpje

Cquartz CQUK gloss & scratch test - YouTube

Ook ben ik benieuwd of bedrijven zoals Permagard en Protech de auto kleien en poleisten voordat ze die laag aanbrengen, zelfs bij nieuwe auto's is dit nodig kijk maar na deze DS3 die door transport onder de vliegroest zit.

CitroenDS307-1.jpg


En met Iron X erover heen (iron X wordt paars zodra deze in contact komt met bevuiling, motorkap blijft wit aangezien hier beschermfolie op zat tijdens transport

CitroenDS308-1.jpg


Link naar het topic met nog meer plaatjes

[New Car Treatment]Citroën DS3 - Diventa Bella - Carclean.nl forum


EDIT: Ben erg nieuwschierig naar jouw kenteken! Laat je weten welke letterreeks je hebt gekregen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In welke week is jullie BlueGT gebouwd?

Mijne is in week 48 gebouwd. De dealer was ook verrast dat de auto er zo snel was.
Normaliter zou transport langer duren omdat de auto met de boot naar Nederland zou komen.
Maar in mijn geval is de auto per vrachtwagen getransporteerd, waarschijnlijk omdat een aantal dealers met smacht op een blueGT (demo) waren aan het wachten en mijn auto daardoor mee op reis kon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die opzetstukjes toch genomen?
ziet er dik uit!
Ik ga ze erop laten lassen en als het geluid testil is het combineren met een rvs einddemper!
Maar eerst heerlijk er mee rijden en dan zien we wel verder!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!