Polo AW R-Line/GTI dakspoiler op Highline

Geen probleem. Ondertussen al gevonden ;)
Ben nu nog aan het twijfelen of het deze wordt of de gti
als het zo ver is en er één op staat post ik wel een foto.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Mikie
Wat denken jullie zelf als ik met mijn vinger er tegenaan zit en vraag om een pritstift?
Natuurlijk zit ie dan nog niet vast en zit hij er los tegenaan. :laughing:
Omdat ik hem alleen in het midden druk tegen de achterkant sluit hij aan de zijkanten nog niet goed aan idd, pasvorm is prima.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Wat denken jullie zelf als ik met mijn vinger er tegenaan zit en vraag om een pritstift?
Natuurlijk zit ie dan nog niet vast en zit hij er los tegenaan. :laughing:
Omdat ik hem alleen in het midden druk tegen de achterkant sluit hij aan de zijkanten nog niet goed aan idd, pasvorm is prima.
Ik dacht omdat die Chinese 3m niet zo lekker schijnt te plakken
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!