Polo AW R-Line/GTI dakspoiler op Highline

Nou, ben nu bij een VW dealer en heb gevraagd wat dat stukkie spoiler moet kosten, materiaal 375 euro, dan nog een uur werk, dus nog eens 100 euro. :expressionless::pensive:
Ik ga er nog maar even wat nachten over slapen of ik dat ga doen...
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
ik heb een montage kit er bij besteld, bestaalde uit een primer en tube kit, tevens zit er op spoiler dubbelzijdig tape. hier en daar de primer en kit en vast. wat het "grapje" mij precies heeft gekost weet ik niet meer, heb wel wat korting gekregen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ik heb een montage kit er bij besteld, bestaalde uit een primer en tube kit, tevens zit er op spoiler dubbelzijdig tape. hier en daar de primer en kit en vast. wat het "grapje" mij precies heeft gekost weet ik niet meer, heb wel wat korting gekregen.
Jij hebt zelf de R-line dakspoiler besteld en gemonteerd?
Dacht dat jij je AW af fabriek in R-line gekocht had?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Jij hebt zelf de R-line dakspoiler besteld en gemonteerd?
Dacht dat jij je AW af fabriek in R-line gekocht had?
nee heb destijds de highline gekocht met wat opties helaas was R-Line net iets te, voor mijn echtgenote en voor de portemonnee, dus de spoiler moest er nog op en de site shirts, al ben ik door ziekte er nog niet aan toe gekomen ze te bestellen en te monteren
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Sorry voor het openen van oude Topics.. Ik heb nu sindskort de R-line voorbumper, R-line sideskirts, R-line diffuser en de R-line badges op mijn auto zitten en je raadt het al.. om het af te maken wil ik alleen het dak spoilertje nog. Is dit een kwestie van bestelken bij VW en er zelf op schroeven of is het een drama om te monteren en is het advies om dat voor 100 piek door VW zelf te laten doen?
Thanks voor jullie kundige advies :)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
@TimothyR Spoiler zit er op hoor. Ik heb het niet gedaan met die 3M tape die erbij kwam. Dat is volgens mij gewoon imitatie 3M wat een troep meteen er af getrokken liet ook super makelijk los.

Ontvet met alcohol en geplakt met spoiler lijn (gekocht bij de lokale autoboer) Daarna strak afgeplakt met tape om het beter te laten hechten.

Ik ben zelf echt onwijs blij met het resultaat. Ik weigerde gewoon 300+ te betalen voor een klein stukje plastic bij de dealer ect.
Verzend kosten waren helaas wel hoog maar wel binnen 2-3 dagen in huis.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-08-23 at 18.45.10 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2020-08-23 at 18.45.10 (1).jpeg
    90.2 KB · Weergaven: 180
  • WhatsApp Image 2020-08-23 at 18.45.10 (2).jpeg
    WhatsApp Image 2020-08-23 at 18.45.10 (2).jpeg
    87 KB · Weergaven: 174
  • WhatsApp Image 2020-08-23 at 18.45.10.jpeg
    WhatsApp Image 2020-08-23 at 18.45.10.jpeg
    99.1 KB · Weergaven: 176
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
@Royzilla ziet er dik uit die spoiler!
Zit er ook aan te denken, mag ik vragen wel lijm je heb gebruikt!!

Ik kan een originele overnemen van iemand, maar wil hem met lijm doen ipv tape denk ik zelf!
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Highline  1.0 TSI 95pk / chip 140pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!