Polo AW R-Line/GTI dakspoiler op Highline

Hi allemaal,

Wie weet of je de R-Line/GTI dakspoiler gewoon kan bestellen en monteren op de Highline of elke andere Polo AW?
Ook zou ik graag willen weten of iemand weet wat die dan zou moeten kosten.
Zelf al wat zoekacties in Google gegooid maar die geven mij die info niet.

Alvast bedankt,
Juno
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Tuurlijk lukt dat, voor zover ik kan zien is het een opzet stukje op de bestaande spoiler, bevestiging zal wel met dubbelzijdig tape zijn althans zo lijkt het als ik er tussen kijk
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 

Ook nog een optie. 282 euro al gespoten in glanzend zwart. Is in Belgie dus komen evt verzendkosten bij.
Zou wel nog contact opnemen of ze wat foto's kunnen sturen. Staat email en tel nr bij.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup

Deze staat in grondverf. Niet geschikt voor rline of gti. Maar voor de normale 2g uitvoering. Weet niet welke kleur je wilt?
Spoiler lijm je overigens vast.
Die had ik ook gezien idd, maar deze vind ik niet zo mooi, wil de originele R-line dakspoiler.
Toch bedankt! (y)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 

Ook nog een optie. 282 euro al gespoten in glanzend zwart. Is in Belgie dus komen evt verzendkosten bij.
Zou wel nog contact opnemen of ze wat foto's kunnen sturen. Staat email en tel nr bij.
Staat wel bij, alleen ophalen... maar ok prijs idd.
Ga eerst checken wat een VW dealer vraagt voor de dakspoiler met montage.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Die in belgie is mooier idd. Die heeft die sportievere vorm.
Montage is volgens mij gewoon vastkitten, handigst met 2 pers doen en droge dag kiezen.
Ik ga hem lekker door een VW dealer laten monteren, houd niet zo van zelf aan mijn auto klussen.
Ben daar niet zo heel handig in en wil het niet verkloten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!