Polo AW R-Line/GTI dakspoiler op Highline

weet je daar ook toevallig niet het item nummer van van deze spoiler?
vandaag es gaan vragen bij de dealer of ze deze konden verkrijgen, reactie was, tja zonder item nummer kan ik niet zeggen of we deze kunnen bestellen of dat deze op u wagen past.. wat een lamme reactie was me dat.
wel prijs gekregen van de gti spoiler, 295€
ben nog aan het twijfelen welke ik zou nemen.
die 295 euro voor de spoiler is denk ik een ex btw prijs neem ik aan
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
die 295 euro voor de spoiler is denk ik een ex btw prijs neem ik aan
hier bij mijn vw garage in België 295 btw incl voor de GTI spoiler.
en deze die ik besteld heb (zie foto's) 2G0 071 644 GRU 247 btw incl
deze gaan ze nog in men wagenkleur zetten.
 

Bijlagen

  • 75DBFE44-2F64-492C-86CF-A34C779B72D8.jpeg
    75DBFE44-2F64-492C-86CF-A34C779B72D8.jpeg
    74.3 KB · Weergaven: 23
  • 3B2070D7-3738-4F8A-87AA-B4830954D587.jpeg
    3B2070D7-3738-4F8A-87AA-B4830954D587.jpeg
    87 KB · Weergaven: 23
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik heb deze dakspoiler gekocht bij vw dealer. En zelf erop gedaan. Zie foto's ook op instagram @mk6clubnl
Het is niet moeilijk zelf plakken. Maar het is wel sportief .
 
Volkswagen Polo AW R-Line Beats Zilver-Wit  Polo AW  TSI 1.0 115pk 
Spoiler is 40 eu goedkoper geworden. Doordat prijs verhoogd is, maar zendkosten gratis. Misschien nog douane kosten erbij.

€ 82,86 | Toepassing Op 19 Volkswagen Nieuwe Polo Plus Staartvlakken Top Spoiler Gemodificeerde Punch-Gratis Gti Sport Staartvlakken
Ik zou deze maar niet doen. Want als remlicht gaan kapot. Kan je deze spoiler niet af te krijgen. Beter origineel spoiler. Daaronder kan je los krijgen en dan nieuwe remlicht vervangen.
 
Volkswagen Polo AW R-Line Beats Zilver-Wit  Polo AW  TSI 1.0 115pk 
Duidelijk, maar ik heb in mijn hele auto leven nog nooit het remlicht hoeven vervangen en deze zijn LED, dus gaan helemaal lang mee.
Dat betekend niet dat het handig is als dat makkelijk kan, deze spoiler is één deel en zal eens kijken hoe je het vervangen moet en of dat nog kan.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Wat een nouja, zo goed als.
Remlicht gaat misschien ooit stuk.
Maar om daar nou over te zeggen dat een plak spoiler er niet weer af ken en vervolgens weer er terug op geplakt kan worden...........
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Yup, en spoiler moet ook weer eraf snijden en dan gaan lak beschadigd. En het is kans dat moet opnieuw gespoten. Dan heb je ook grote kans kleurverschil. Lijkt mij geen goed idee. Gewoon origineel spoiler inbouwen. Ik was vroeger automonteur gewerkt. Genoeg veel meegemaakt. Nee dank je :)
 
Volkswagen Polo AW R-Line Beats Zilver-Wit  Polo AW  TSI 1.0 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!