Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Ja ik had eerst naar nowegain gekeken maar elke polo 9n/9n3 die verlaagd is rijd daae op rond heb er al een aantal voorbij zien komen en deze set is nog iets breder dusja!
Snel adapters zoeken van 15mm!
 
Nog even een foto toegevoegd waar de golf r velgen goed eruit komen!
Zijn wel verkocht maar vind ze nog wel mooi dus vandaar!
En een foto van de ruitenwisser als je goed kijk zie je de kring nog zitten wat Xander al zij van waar het rubber van de ruitenwisser heeft gezeten!
 
even een vraagje weet iemand hoe groot de speakers in de achterpanelen zijn voor een 3 deurs er zitten lijkt wel aan allebij de kanten 2 speakers maar ik vraag me af hoe groot ze zijn kan het ook nergens vinden en heb geen zin om het voor niks open te gaan halen dus als iemand het van jullie weet hoor ik het graag!:)
 
20130215131626i.jpg


Zoals iedereen doet waarschijnlijk even heerlijk de auto gewassen!
 
Aaaaah! Schaf een echte krik aan haha. Ik vind die dingen echt levensgevaarlijk, geven niet echt een vertrouwelijk gevoel Stick Out Tongue.

Wel dikke velgen. Ga je nog wat doen met het audi logo?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ja het was even snel normaal doe ik alles met een goede krik of gewoon op men werk met een brughaa maar iemand had even een spacer van 13mm om te kijken hoe het viel maar het valt goed dus snel men adapters bestellen en getrokken bandjes!!

En de audi logo's blijven zo!! Vind juist erg dik zo
 
Logos blijven ook zo en ja kan niet wachten tot alles eronder kan!

Ja het was even snel om te passen maar meer ook niet
Ben ook niet weg van de krikjes maarja moest wat!!

Ben blij dat jullie het ook wat vinden!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!