Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

De bandjes zijn binnen gekomen erg snel! Binnen 3 dagen heb ik ze goede service!

Hopenlijk zo snel mogelijk erom heen leggen maar ik doe ze er zoiezo volgende week pas onder denk ik als we richting het betere weer gaan want ik zie het nog wel weer gaan sneeuwen hier!
 
Ik ga volgende week naar sjaaks autoservice denk ik om men banden erom heen te laten leggen heeft iemand ervaring met hem ofniet? Want tis wel 100km rijden maar hier in de omgeving vertrouw ik ze niet of ze durven het niet!

En gaan er nog mensen maar duitse auto dagen op zandvoort? 14april

Dat was het even eerst uitzieken helaas
 
Ik ga volgende week naar sjaaks autoservice denk ik om men banden erom heen te laten leggen heeft iemand ervaring met hem ofniet? Want tis wel 100km rijden maar hier in de omgeving vertrouw ik ze niet of ze durven het niet!

En gaan er nog mensen maar duitse auto dagen op zandvoort? 14april

Dat was het even eerst uitzieken helaas

Sjaak is een goeie hij heeft bij mij ook de banden erom gelegd als je daarheen gaat komt het wel goed;)
 
Hoe dik zijn je adapters dan, 15 mm? Dan moet je de bout in het wiel doen en aan de achterkant de lengte meten. Als je adapters hebt van 15 moet je draad ook 15 zijn. Als je adapters hebt van 20 moet de draad ook 20 zijn vanaf de achterkant van het wiel gemeten
 
Ja heb al even zitten kijken en ik had nog een set bouten liggen dus even gebeunt en tegen iedereen zijn wil en die van me eigen in afgezaagd tot ze mooi waren en precies paste alle 20 en ik ben er tevreden mee bespaard me weer even 40 euro!

We zullen zien hoe de bouten het houden dalijk nu eerst die banden er omheen moet morgen even naar een bedrijf bellen of ze er aan willen beginnen!

Ze zeggen allemaal ja getrokken banden is niet zo erg maar je doet het wel heel erg beetje vervelend word het of ze zeggen ja we garanderen niet dat we geen schade maken nou laat maar zitten wil het liefst geen krasje laat ze niet voor niks spuiten!
 
De banden en velgen zijn weggebracht hij had liever dat ik ze even liet liggen zodat hij als hij genoeg tijd had in rust kon dien en geen geheig in zen nek van mij haha kan het begrijpen!

Ze zijn hopelijk morgen klaar dan gelijk ophalen hij balanceerd ze niet doe ik liever zelf aangezien ik het zelf ook kan haha alleen het eromheen draaien gaat niet met dat slappe apparaat van ons op het werk helaas maar ach! paar dagen ongebalanceerd rond rijden is ook leuk lekker trillen uhu..
Kan zaterdag niet echt naar men werk gaan aangezien ik de hele week ziek thuis ben geweest! dus dinsdag balanceer ik ze even maar ik weet zeker dat ik ze ervoor al monteer kan het toch niet laten haha!

volgende update hopelijk met de wielen eronder!

hou jullie op de hoogtee
 
Ik ga er geen woorden aan vuil maken kijk en geniet!
20130329142717.jpg

20130329140316.jpg

20130329180529.jpg


Ik ben er super blij mee!
Wat vinden jullie ervan?

Alleen heeft 1 velg een slag erin zitten verdomme even binnenkort adapters wissellen en dan kijken of het probleem zich verplaatst of het in de adapter of velg zit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dankjullie wel
ik weet niet hoeveel die verlaagd is denk rond de 7 cm men schroefset kan helaas niey lager dus wil nog een keer een andere aanschaffen maar wil nu eerst wat kleine dingen doen zoals us lights armsteun en dat soort dingetjes dusja!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!