Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Super dikke foto van de meet door enzo!
img20130430wa0013.jpg


Foto van de us lights!
20130502212105.jpg
 
Verschrikkelijk dikke wielen heb je, super!

Hoe zit dat met je groot/stadslicht unit, zet je je grootlicht aan voor foto's, of heb je andere lampjes voor het stadslicht?
(Sorry als ik er overheen gelezen heb)
 
Dankjewel! Wil alleen nog wat lager maar gaat helaas niet met deze schroefset!

Je heb er niet overheen gelezen hoor haha!
Heb gewoon men stadslicht aanstaan de foto versterkt het alleen wat erger dan normaal!
 
Vandaag multiriemetje vervangen en even men auto uitgelezen betreft men abs lampje die branden ze zeiden dat het waarschijnlijk mijn abs pomp was nou dat was fijn om te horen ding kost rond de 700euro en dat heb ik niet even liggen toen kwam er iemand mee van kijk naar je zekering bij je accu en die was gelukkig kapot lampje is nu uit geen foutcodes niks dus kan weer lekker verder tuffen!
Zaterdag krijg ik waarschijnlijk ook een nieuw luchtfilter huis want bij mijn huis is het 1.4 logo weg (vriend auto totalos gereden)
Al om al allemaal kleine kosten gelukkig
 
Schroefset overgenomen van chefke van vmaxx.


binnenkort eronder zetten en hopen dat die platter gaat dan deze!
Ik hoor in ieder geval dat deze setjes meestal wel plat gaan!!

ben benieuwd.

Hier nog 2 foto's van vw forum meet!
2rrmmug.jpg
339ouhg.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
TA technix had ik ook onder mijn 9n zitten. Daarmee kreeg ik het subframe op 4 cm van de grond :')
Verwijder voor je hulpveren en achter je stelpot compleet. Lig je meteen een heel stuk platter!
 
Dan is er iets niet goed met mijn schroefset haha hij kan nu voot helemaal niet lager en achter stelpot nog!

Wat voor maat velgen had je toen bas?

Want iedereen zegt dat ta technix plat gaat maar mischien heb ik een afgekeurde set ofzo haha want hij gaat echt niet lager!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!