Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Ik vind die parabolen echt super maar het er zijn 2 dingen die tegen zitten polijsten en dat bijna elke verlaagde polo 9n op parabolen rond rijd!!

En die bbsen zijn ook super maar niet echt men prijs klasse zeg maar haha
 
Hier een foto van de velgen sorry voor de slechte kwaliteit foto's trouwens ben namenlijk altijd te lui om foto toestel te pakken dus neem alles met men telefoon!

20130120212035.jpg



Er zijn 2 velgen die nog opgeknapt moeten worden 1 velg laat blanke lak los kan mischien nog makkelijk gemaakt worden maar ik ga van het ergste uit en 1 moet gespoten worden aangezien stoeprand schade helaas maar het is gelukkig niet zo groot dus zou eventueel volgende winter ook kunnen!

Ik moet nu ook nog adapters van 15mm en dan getrokken banden en ze gaan wss erg getrokken worden maar dat is even afwachten met hoe de velg onder de auto gaat vallen!

wielen zijn 8j breed en et van 43 dus et word minimaal 28 als ik adapters van 15mm neem dus gaat net aan worden hoop ik :shock:!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zijn velgen die je niet veel (nooit?) ziet onder een Polo! Erg onderscheidend dus! Big Grin
Hoe groot zijn ze? 17"?

Hier een foto van de velgen sorry voor de slechte kwaliteit foto's trouwens ben namenlijk altijd te lui om foto toestel te pakken dus neem alles met men telefoon!
Meer dan goed genoeg hoor, voor zo op het forum ;) We kunnen de velgen uitstekend zien zo.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ja het is 17inch ja!
Het is een erg uniek setje voor een polo en ben benieuwd hoe het gaat staan!
Heb het nog nergens gezien in ieder geval!
Snel spacers kopen en dan snel kijken welke maat band het moet gaan worden het word een aardige stretch in ieder geval!

Hoop dat jullie het ook wat vinden!
 
Het heeft wat weg van wieldoppen vind ik, zelf ben ik niet zo van te dichte velgen (smaken verschillen).
Nieuwe auto's, met name de modernere hybrides worden met dichtere velgen vaak geleverd.

Maar ben benieuwd hoe het onder je Polo gaat staan! De UP! heeft ook iets vergelijkbaars.
 
Ja precies ik weet wat je bedoel ik ben wel van de dichte velgen maar ben blij dat smaken verschillen! Ben ook blij dat iedereen er eerlijk over is en niet gaat zeggen van jaa mooi terwijl ze het lelijk vinden liever iemand die eerlijk is!

Hoe bedoel je met de up? Dat ze ook dichte velgen hebben?
 
Ja dacht al dat die bedoeld werden haha ook erg leuk allen erg klein voor een polo 9n vind ik zelf!

Wou dat de auto nog lager kon haha maar dat laat men daglijkse weg naar werk niet toe aangezien er een pond in voor kom haha!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!