Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

20130122123530.jpg


Dirtyy!!
 
To do list:

Banden voor de a8 velgen
Adapters van 5x112 naar 5x100
Stickerbomb interieur
Carcatere of abt grill
Gti eindemper
9n3 bluemotion achter bumper.
Hand greep achterklep opnieuw spuiten
Andere antenne. Iemand voorkeur?
Oooit nog een ander interieur + zwarte hemel.
Winterbanden nieuw lak laagje
Mist lichten voor.
Ramen blenderen.
Aantal rubbers vervangen van de ophanging word gek van het gekraak haha eerst met stabilisator rubbers beginnen!

Eerst de wielen klaar maken voor gebruik en dan zien we verder wat er gaat komen.
Hopelijk veel meetings langs zoiezo dumpd!
 
Ja jarenplannen haha wou dat ik er airride tussen kon zetten maar helaas is dat buiten mijn budget haha want dat gaat net iets teveel kosten helaas!

Eerst de banden regelen en adapters en dan sparen voor de andere dingen!

En ik rij zo een 50km per dag had ook liever een diesel gehad aangezien die 1.4 niet bepaald de sterkste en beste motoren van volkswagen helaas achja mag niet klagen want het is men eerste auto dusja.
Vandaar dan ook dat die ik zo vies is elke keer in de zomer was ik hem elle week bijna maar in de winter doe ik het niet vind het te riskant met het bevriezen van men rubbers en andere dingen.
 
Nee ik ben zelf monteur haha! Naja leerling monteur noemen ze het haha.
Heb alleen men stabilisator stokjes er tussen uit gehaald aangezien deze die erop zaten een stuk dikker en ook langer schroefdraad hadden in vergelijking met de oude dua als iemand een sdress of een site weet waar ik smallere stabi stokjes kan vinden laat het me weten alsjeblief!!
Het rijd niet verkeerd maar kom zo niet door de apk helaas of ik moet heel de stang weghalen maar of dat nou zo slim is weet ik ook niet..
 
Nee die had ik nog niet gezien ik had koppelstangen van ta technix erbij gekregen maar deze zien er wel goed uit maar wel prijzig haha ik was voor de mijne nog minder dan de helft ervoor kwijt.
Maar ik hou hem even in men achterhoofd dankje!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!