Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Hij is nog niet klaar voor verkoop.

Van het weekend std veren eronder gezet

Nu nog
Apk wss geen problemen
Middendemper weer montereb
En eventueel distributie riem als de gene hem al vervangen wil hebben (is nog niet echt nodig maar heb hem al liggen) kan mee gegeven worden.

En aangezien de auto nog steeds op winterwielen staat ga ik even opzoek naar een goedkoop setje velgen denk ik.
 
Je mag het van mij opkomen halen.

Ik heb nog kwa schroefsets.

Complete ta technixs set
Schroefpotje achter heeft alleen een klein beetje schade op het schroefdraad is nog te maken anders heb ik nog wel 2 vmaxx potjes erbij.

2 losse vmax poten 1 die niet helemaal in orde is

En een vmaxx set die nog wel goed is als je die overneem krijg je de andere 2 poten erbij.

Stuur maar pb of stuur even een chat op facebook (niels ruitenberg)
 
Heb jij een speciale kant en klare pijp als ''midden demper vervanger'' gemonteerd?
of was het een zelfbouw?
En waarom haal je hem er onder vandaan voor de verkoop?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Polo is helemaal standaard op middendemper na!

Setje higline velgen op de kop getikt en 2 nieuwe bandjes erop nieuwe apk beurt uitgelijnd en distributie riem en waterpomp!

Als jullie er iemand voor weten laat het me maar weten!
 
Hierbij wat foto's van het race monster.

Voor het poetsen.




Na het poetsen


En hoe de polo er nu bij staat.



Ik denk dat de polo gewoon blijf aangezien ik er geen reactie op krijg dan rij ik hem lekker op schroefset eronder en dan ben ik er ook wel blij mee.
Vind dit ook 1 van de leukste wielen voor een polo standaard.

Voor de golf nog een schroefsetje zoeken en verbreed staal!

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!