Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

De polo is er nog steeds!

Hij blijft gewoon als auto erbij en de golf word gewoon een leuk beun auto'tje kan geen afscheid nemen van de polo hij heeft me tot nu toe overal gebracht en me nooit laten staan!
Dus hij is 2 weken geleden goed verwend poets beurt gegeven en binnenkant ook weer netjes gemaakt!



Ben ook weer even met de golf bezig geweest aan dingen waar ik me aan ergerde!

Auto is ondertussen wel gewassen dus let daar niet op :mrgreen:


Deur greep ring er weer op.
1zv9wth.jpg

2qjzolv.jpg



Weer een plekje voor het service boekje!
25ft5kx.jpg

2whe92h.jpg



Oranje pinkers erin!
rbxlkm.jpg

e6eyvn.jpg



Gepolijste deurklink plaatjes
x538s9.jpg

1ylbiu.jpg
 
Vond ze zelf ook niet zo maar kon ze goedkoop ophalen en de bandjes ook goedkoop krijgen dus vond ik het proberen waard maar toch vond ik het niks!

En moet even tijd en zin vinden om de koppeling te doen!

En idd centjes kan ik goed gebruiken voor de koppeling.

Van de week ook even naar de vw geweest om men auto uit laten lezen en er kwamen eigenlijk een aantal storingen omhoog ze denken dat de motorstoring komt omdat men uitlaat heel licht lek is net voor de 2e lambda sonde dus moet even men uitlaat nakijken er kan namenlijk wat lucht naar binnen komen waardoor de lambda verkeerde waardes gaat geven en hij het motorlampje aanstuurt dus moet ik ook even naar kijken.
En wat de kachel betreft is het waarschijnlijk mijn kachel regelen eenheid (de kachelknoppen) wat erachter zit zeg maar hij geeft storing op alle kachel motoren dus raden hun aan om het eerst hiermee te proberen dus kan ik opzoek naar een gebruikte aangezien een nieuwe waarschijnlijk aardig aantikt kwa prijs!

Dus heb deze winter weer even wat te beunen en dan kan ik hopelijk de golf aan gaan pakken!

Dat was het voor even
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!