Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Zo klein update'tje heb een nieuw interieur verlichting unit gekocht mijne was kapot gegaan een keer uit elkaar gehaald en toen werkte mijn knopjes helemaal niet meer alles nagekeken contactjes waren nog goed.

Dus hopelijk word hij vandaag opgestuurd en kan ik weer makkelijk s'avonds instappen haha.

De wielen liggen nog bij de spuiter heb er geen haast mee want kan toch niks doen kan de banden er zelf nog niet om leggen dus daar is geen haast mee.
Binnenkort de bandjes regelen 195/40/17 als het goed is via iemand van school!

Ook is de polo raar aan het doen en wou ik vragen of jullie het ook eens gemerkt hebben.

Als ik met de polo 50 in zijn 4 rij gaat hij heel erg hikken en schokken (de motor) maar al schakel ik terug naar zijn 3 heb ik het niet meer...
Ik dacht zelf aan men bougie's en brandstoffilter misschien beggind te verstoppen weten jullie misschien hier iets van heb een tijd geleden mijn gasklep schoon gemaakt en geen resultaat verder.
 
Misschien eens zo'n additief toevoegen aan de benzine, petrol engine cleaner van bijvoorbeeld Wynn's?


Ik ga hem zoiezo een grote beurt geven + distributie (zou er voor men operatie omgaan maar vond ik zonde)
Olie oliefilter
Interieurfilter is pas al gedaan
Luchtfilter is pas al gedaan
Bougie's
Brandstoffilter
Distributie riem + waterpomp en nieuwe kvs natuurlijk.

En misschien zo een toevoeging die jij zeg!
 
4 bandjes binnen

4x nangkang 195 40 17 wel gelukkig met lijnprofiel was ik vergeten te vragen maar hij wist zelf ook dat die erg kuppen.

Ook had ik de spuiter van mijn velgen gebeld en hij was er nog niet aan begonnen dus gezegd dat ik ze op kom halen en ze verkoop aangezien ze toch aanlopen eigenlijk zonde dat ik het laat maken als er gelijk weer schade op komt door aanlopen
Dus nu ga ik opzoek naar een andere setje met iets hoger et waarde zit nu op de et28 en is net iets te laag helaas.

Dus als ik wat gevonden heb laat ik het weten!
 
Wat waren de uiteindelijke maten waar je nu mee reed?
8.5x17 ET28 met 195/40/17 erom?

Ik twijfel of ik een setje 8.5x17 ET35 met 205/40 of 195/40 kwijt kom...
Wordt wel 800km/week mee gereden, dus moet echt NIET aanlopen (ja, zit een schroefset onder :) )
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Ik had 8j met et 28 een banden maat van 185 35 17 en het liep vooral links achter aan.
Maar ik ree zonder bumpstops en dat wil ik nu wel gaan doen!

8.5j et 35 gaat volgens mij goed weg komen er zijn wel eens mensen hier op het forum geweest met deze maten er staat/stond ook een bbs motorsport setje te koop hier op het verkoop gedeelte misschien dat je even die persoon kan contacteren en zijn bevindingen!
 
BBS CH motorsports hebben onder mijn polo gezeten bij de vorige eigenaar ;)
Het schijnt redelijk te gaan, maar ik moet het wel zeker weten voordat ik geld uitgeef en het eigenlijk niet past... :(
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
ik durf het niet met zekerheid te zeggen!

Zoiezo denk ik dat een 7.5j of 8j eerder zal gaan omdat het gewoon minder breed is ik had 7.5j op mijn auto en totaal geen problemen mee maar toen was hij ook nog niet verlaagd dus dat is logies.

Anders zou je even moeten passen en een rondje rijden en kijken of er niks aanloopt dat is de enige manier om erachter te komen!
 
De plannen zijn iets gewijzigd waarschijnlijk.


De audi wielen liggen nog steeds bij de spuiter had hem opgebeld van spuit ze maar niet dan kom ik ze ophalen maar elke keer als ik kan is hij er niet dus dat schiet op.

Heb nu wss een andere set gevonden en het is een breedset als ik ze heb zal ik foto's plaatsen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!