Polo 6r - bvs

R-line embleem voor in de grill is binnen!

4a682f4bfaa24a506215231ef4ca3883.jpg


Iemand enig idee of dit goed te doen is zonder de grill te demonteren?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
R-line embleem voor in de grill is binnen!

Iemand enig idee of dit goed te doen is zonder de grill te demonteren?

Lijkt mij nogal lastig zonder demontage, maar de grill wip je er best eenvoudig uit na de twee schroefjes.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Klopt, sinds ik die oranje plastic verwijder tools heb (Aliexpress) gaat dat heel makkelijk.

De eerste keer toen ik mijn BM grill verwijderde was het met een platte schroevendraaier en brak er 1 clipje af lol


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Had het vorige week zonder plastic wippertje gedaan haha, gelukkig heel eruit getrokken Stick Out Tongue

Was voor het logo vervangen voor eentje hoogglans zwart!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Oh zit dat zo in elkaar. Volgens mij is de originele wel met bevestigingsplaatjes.

En zowat alles is los te bestellen voor VAG haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik heb gekeken bij de GT grill van een collega daar zit echt een plastic "houder" achter met een schroefje dus weer anders zoals jij en ik dat hebben haha, maar dat zal niet heel goedkoop zijn gok ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Vandaag een R-Line einddemper gekocht! Hij ziet er nog erg vers uit al zeg ik het zelf.

Overigens heeft mijn huidige bluemotion uitlaat een stuk van mn diffuser vervormd door de hitte. Maar het is gelukkig aan de binnenkant dus daar zie je weinig van.


3575d1aa789444315bcb09f6b2512a8a.jpg


f9d265140306db75aafafb94aa59a5e1.jpg


Nu is mijn vraag aan jullie: hoe zit de originele einddemper van een 1.2 TDI BM vast? Gelast of met een klem? Want deze is zo te zien afgeslepen. Verder nog tips bij montage? Is een brug noodzakelijk of volstaat een krik en wat as steunen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!