Polo 6r - bvs

BVS

Actief lid
586
172
43
Misschien al eens in de schowroom threads gezien maar ik zie iedereen ook hier de auto's plaatsen dus bij deze.
Dit is wat handiger met aanpassingen aan de auto etc.

Link naar showroom: https://www.mypolo.nl/xenforo/showcase/eindhovens-finest.188

Zo heb ik de auto gekocht:

img_0516-2edit-jpg.12543


Ondertussen is het volgende aangepast:
  • een andere grille in
  • zwarte emblemen in de grille en op de achterklep
  • een RNS510
  • led kentekenverlichting
 
Vandaag een R-Line bumper opgehaald:

2460537b66a966f6bbb6b3939728a662.jpg


fa65ec149ff2b6c6641a15b0f2a365f7.jpg


Zoals jullie zien moet die dus nog gespoten worden in Candy White...als iemand een goedkope/goede spuiter kent in de regio Eindhoven dan hou ik me aanbevolen.

Verder vroeg ik me af hoe andere mensen deze mod hebben uitgevoerd i.c.m. de uitlaat dan wel het sierstuk... zijn deze los verkrijgbaar en kan ik dit zelf monteren met behulp van een brug of moet er gelast worden?

Daarnaast is deze bumper al voorzien van PDC en mijn huidige ook, mijn vraag is dan ook...kan ik een van de twee sets gebruiken voor een eventuele mod voor PDC in de voorbumper of zijn dit verschillende kabels/stekkers? Zoals op de foto hieronder te zien is zijn die kabels aan het uiteinde helaas wel doorgeknipt, dit moet waarschijnlijk een nieuwe kabelset worden dan of weet iemand een oplossing?

ca394cc0f8ada133c0b34784faaf4489.jpg
 
Een vriend van me heeft in Acht een schadebedrijf: Autoschade Regionaal.
Even vragen naar Paolo.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Vandaag een R-Line bumper opgehaald:

2460537b66a966f6bbb6b3939728a662.jpg


fa65ec149ff2b6c6641a15b0f2a365f7.jpg


Zoals jullie zien moet die dus nog gespoten worden in Candy White...als iemand een goedkope/goede spuiter kent in de regio Eindhoven dan hou ik me aanbevolen.

Verder vroeg ik me af hoe andere mensen deze mod hebben uitgevoerd i.c.m. de uitlaat dan wel het sierstuk... zijn deze los verkrijgbaar en kan ik dit zelf monteren met behulp van een brug of moet er gelast worden?

Daarnaast is deze bumper al voorzien van PDC en mijn huidige ook, mijn vraag is dan ook...kan ik een van de twee sets gebruiken voor een eventuele mod voor PDC in de voorbumper of zijn dit verschillende kabels/stekkers? Zoals op de foto hieronder te zien is zijn die kabels aan het uiteinde helaas wel doorgeknipt, dit moet waarschijnlijk een nieuwe kabelset worden dan of weet iemand een oplossing?

ca394cc0f8ada133c0b34784faaf4489.jpg

He, die had ik nodig! :mad:Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Vandaag een R-Line voorbumper opgehaald met diffuser, middenrooster en rechter mistlampkap. Alleen de linker mistlampkap moet ik nog hebben...iemand die toevallig liggen of weet het partnummer ervan?

Ik heb er bewust voor gekozen om een te nemen zonder PDC voor, hoef ik minder te klooien!

9c302a193d5bb9479f4d73129e49384d.jpg


@Peppergrey (en de rest van de leden[emoji23]) de verkoper heeft een hele bult aan R-Line voor EN achterbumpers ook in peppergrey dus ik zou zeggen sla je slag! Overigens heb ik al wat gepingeld voor je, namelijk voor €5 erbij, dus €150 totaal krijg je er de diffuser voor de achterbumper bij!

Achterbumper VW Polo 6R R Line Origineel bumper Polo R-line
http://link.marktplaats.nl/m1159472...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Chris 6r
Had de spullen om het te maken al een tijdje liggen maar nu toch eindelijk maar eens werk van gemaakt!

Ik heb geen panoramadak dus kon ik zekering 49 gebruiken hiervoor:

91c0b5d7897ffae5c4327b12d59aed4d.jpg


En dames en heren tweemaal USB aansluiting:

dbb522de456be9f4fb0af2bcb556e137.jpg


Het was toch minder werk dan ik verwacht had dus voor een ieder aan te raden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Weet niet of je antwoord kan geven, maar heb je toevallig enig idee hoeveel ampère er op die usb aansluitingen staan?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Weet niet of je antwoord kan geven, maar heb je toevallig enig idee hoeveel ampère er op die usb aansluitingen staan?

Iets van 1 a 2 dacht ik. Ik heb em aangesloten op een zekering van 5A en er zit een 12v naar 5v omvormer van aliexpress tussen.

Hoop dat dit genoeg info is.

BTW: hij laadt mijn telefoon erg goed op! Gister met navigatie, flitsmeister, spotify en hij laadde nog steeds op! Wat met mijn oplader die in de sigarettenaansteker ging niet lukte. (Zelfde usb kabel overigens)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Chris 6r
Vandaag een Ventura tuningbox opgehaald! Wilde em direct monteren maar de motor was daar nog te warm voor.

Voor degene die ook zo een tuningbox hebben op hun 1.2 TDI, konden jullie ook moeilijk bij de turbodruksensor en wat is de beste plek om de box zelf te monteren?

16757ccbb0dccb9a53b497fa4828e3f0.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Jep kwam er idd moeilijk bij had m zelf naast t koelwater resevoir, Maar of dat een ideale plaats is kan ik niet zeggen. Veel plezier ermee!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!