Polo 6r - bvs

Jep kwam er idd moeilijk bij had m zelf naast t koelwater resevoir, Maar of dat een ideale plaats is kan ik niet zeggen. Veel plezier ermee!

Mooi dan ligt het dus niet aan mijn grote handen haha

Ik zie op de website van Ventura zelf dat ze de box monteren aan de rechterbovenzijde van de accu. Ik denk dat ik die plek ook ga nemen daarvoor.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
gewoon doen... stukje dichterbij R-Line exterieur. Dakspoilertje, velgen, schijfremmetjes...

Er is ook een R-Line diffuser zonder uitsparing voor de uitlaat

Ik ga er inderdaad maar eentje opzetten! Die trommelremmen zijn echt een doorn in het oog!

Dat wist ik niet van die diffuser, maar zo een pijpje eruit staat altijd wel goed! Of twee zoals bij jou haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Thanks, ik zou zeggen ook doen!

Op die foto zaten ze idd nog niet goed maar nu wel! Wilde even snel wat foto's maken toen lol


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jaa ik ga dat ook zeker nog doen maar eerst nog even sparen!

haha okee dat is mooi, ging dat makkelijk alles overzetten icm de spoeiers enzo? ik heb het ook orgineel dus denk dat het best nogwel een werk is om over te zetten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Jaa ik ga dat ook zeker nog doen maar eerst nog even sparen!

haha okee dat is mooi, ging dat makkelijk alles overzetten icm de spoeiers enzo? ik heb het ook orgineel dus denk dat het best nogwel een werk is om over te zetten?

Nou het viel uiteindelijk allemaal reuze mee, allebei de bumpers in anderhalf uur vervangen. De koplamsproeiers moet je eerst losmaken voordat je de bumper losmaakt anders trek je die kapjes kapot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Polo ziet er strak uit! Alleen je sproeierkapjes zitten niet goed.

Thanks!

Ze zaten inderdaad niet goed maar ik had even snel wat foto's gemaakt toen ze er nog niet goed op zaten...nu wel kijk maar:

262a443b16b4e4d4c0c9fcb8ee366cc8.jpg


687ba52d577f98ae280ec073ff6b10ce.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: NickD, kawazxr en Polovl
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!