ik heb 2 linker handen maar ik compenseer dat door linkshandig te zijn...@iichel als die geen 2 linkse handjes heeft lukt het m wel
ik heb 2 linker handen maar ik compenseer dat door linkshandig te zijn...@iichel als die geen 2 linkse handjes heeft lukt het m wel
Word ingebouwd alles maar morgen even bellen planning is wel druk ,plus kopen kan wel direct
Staat altijd een 6r dacht ik. Ook als het een 6c is omdat het basis een 6r is die gefaclift is.Chassisnummer kijken staat daar 6r of 6c ?
Xenon lampen inbegrepen? Anders kosten die ook wel rond de €100,-?450 koplampen 50 kabels inbouw 150 extra, of je koopt zelf en monteert zelf met hulp van ons
Voor de DRL/stadlichten/kentekenverlichting zou ik je led lampjes(canbus=storingsvrij) aanraden..De wagen is toch een 6R, ondertussen toch maar besloten om géén bi-xenon koplampen in te bouwen. Voornamelijk vanwege het feit dat het me toch iets te duur wordt.
Als oplossing ga ik gewoon de lampjes zelf verwisselen. Welke kleur verlichting staat het beste? Zowel voor de dagrij verlichting (kleine lampjes) als de hoofdrij verlichting?
Zat zelf te denken aan 3200k voor de hoofdrij verlichting en iets koeler voor de dagrij.
Opinies zijn welkom! Toch bedankt voor iedereen om te reageren!
Voor de DRL/stadlichten/kentekenverlichting zou ik je led lampjes(canbus=storingsvrij) aanraden..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.