Polo 6R/6C bi-xenon koplampen

Zoals ik al eerder eens had aangegeven, wou ik graag mijn standaard halogeen koplampen op mijn Polo 6R/6C gaan veranderen. Dit worden dan de bi-xenon koplampen (zie foto). Echter ben ik nog aan het twijfelen waar ik deze koplampen laat inbouwen, maar aangezien ik geen xenon verlichting wil maar gewoon ga werken met xenon look lampen. Dit i.v.m. het feit dat ik zelf geen automatische verstelregeling heb en koplampsproeiers.

maxresdefault.jpg


Is het dan eventueel ook mogelijk om de lampen zelf gewoon in te bouwen en met de kabels te verbinden van de originele lampen? Of moet er dan toch nog het een en ander gebeuren? Aangezien ik de LED's als DRL wil gaan gebruiken, i.p.v. mijn huidige DRL (naast de mistlampen) deze werken dan ook als bochtverlichting. Ben al bij verschillende websites uitgekomen van bedrijven die deze lampen (OEM ga ik vanuit), te koop aanbieden en doen inbouwen.

Nu is de vraag.. Er zit toch een prijsverschil in bij sommige van de units zelf al, in hoeverre zijn hun betrouwbaar qua service dan? Bijvoorbeeld Track-Motion.nl

On a side-note, mag je ook witte verlichting hebben in je mistlampen en van de huidige DRL verlichting? Wil uiteindelijk namelijk ook de huidige DRL verlichting veranderen naar witte LED's of iets dergelijks.

Alvast bedankt voor de informatie en hulp!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Van dat vochtprobleem had ik inderdaad al gehoord.. Dat gaat hem alvast niet worden! Dan maar liever wat meer geld kwijt aan OEM lampen dan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Gewoon oem kopen pro car audio daar kan je ze kopen 450 euro meen ik en 50 kabels oem en als je zelf handig ben scheelt je geld anders moet je 100 extra betalen in bouw.
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Helaas ben ik niet zo handig met inbouw. Maar neem aan dat het uitbouw en dergelijke mij nog wel zou kunnen lukken.
Maar moeten deze verder nog ingelezen worden via de boordcomputer of iets dergelijks? Meen daar eens iets over gelezen te hebben zodat het correct werkt e.d. Aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Dank, dan kan ik beter het inbouwen en coderen maar direct door een 'professional' laten doen. Voordat mij zelf iets mis gaat.
Waar zou ik dit het beste kunnen laten doen? Ben nu bekend met Track-Motion en VAS Technics in Zeist. Alleen de laatst genoemde zijn qua klant contact niet echt top..
Duurt lang voordat je een reactie krijgt en een offerte kunnen ze je niet maken. Nog niet eens een schatting.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Ik werk samen met pro car kwa werk is het druk maar je kan set daar kopen 500 2x oem bi xenon led en kabels en door vas inbouwen programeren .,je kan ze morgen na 1 uur ophalen even bellen vantevoren mvg
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Inbouwen =lamp eruit , lamp erin en met de juiste kabels aansluiten.
Dan op het forum kijken wie erin de buurt vcds heeft( desnoods een kratje bier meenemen;) ) lijst van Iichel uitprinten en genieten van je oem xenon.
 
@Berkii dank voor de informatie, doen ze bij Pro Car hem ook inbouwen en programmeren? Of doen jullie dit niet? Moet even kijken wanneer ik ze laat inbouwen en ze koop. Heb namelijk nog meerdere dingen lopen die wat mogen kosten zoals het vrachtwagen rijbewijs halen en vakantie naar de VS. ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!