Polo 6r 2012 led lampen china

oh ja goeie vraag
compleet (lampen, starters, 'voetjes' (metalen montagepunten), adapters) is altijd een pré
daarnaast zou ik nog even kijken of de lampen uit dezelfde productieserie komen, dus ongeveer binnen dezelfde week volgens het label.
verder kijken naar steenslag, schade, etc.
de eerdere lampen (t/m 2013) hebben een wat gelere led, die goed bij de xenon past
de latere lampen hebben een wat wittere 'hippe' LED.
persoonlijke smaak. ik heb destijds expres gezocht naar gelere LED. vind ik zelf mooier...

adapters kan die gek met 'the cable guy' avatar wel aan je leveren, inbouw ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Thanks voor je reactie, ik zit ook op andere diverse fora's maar hier voel ik me echt welkom en zijn de mensen niet meteen van Google effe etc etc.

Echt tof.
Ik ga het tzt aanpakken maar ga eerst voor automatisch licht.en kijk intussen wat ik tegenkom.

De xenon kan ik daar zelfs nog de kleur van bepalen door er een andere lamp in te doen?
En kan ik ook de xenonlamp erin zetten die automatisch lichtbundel aanpasbaar is.

O ja en mijn auto heeft natuurlijk geen koplamp sproeier, geeft dat geen problemen met bv apk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Een xenon lamp die automatisch je lichtbundel aanpast bestaat niet.

Je kan er wel andere lampen in kopen.
Daarvoor moet je kijken naar de K waarde.
Origineel is 4300k dat is wit geel.
Hoe hoger de K waarde des te blauwer wordt het licht.
5000k is wit
6000k is wit met iets blauwe gloed(volgens mijn meest verkocht)

Ik vind zelf 5000 -> 6000 k het mooiste.

De eniste eis voor apk is dat het lichtbeeld goed is, de kleur het zelfde, en de opstart tijd tot max sterkte niet te lang duurt.
 
Als ik het goed heb gelezen bestaat het wel. En natuurlijk de lamp regelt dat niet maar de lens in de koplamp.
Als je dan bv 120 gaat rijden dan weet hij je rijd op een autosnelweg en dan word de staal versmald en verder naar voren bestraald.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Even tot betrekking van de start stop:

Dit betekend dat als je je auto start of hij bij het stoplicht uitvalt, je lampen gewoon aanblijven en niet uitvallen met starten, wat je lampen een kleine opdonder geeft.

Off-topic:
Of mijn lampen uitgaan, weet ik zo 1 2 3 niet, maar de radio valt in ieder geval 9 van de 10 keer (waarom niet elke keer?) wel uit.....
Super irritant, maar nooit over nagedacht of dit kwaad kan..
Is dit bij de originele VW radio's ook zo? zou dit makkelijk op te lossen zijn? ik heb nu een Pioneer AVIC-F980DAB.

On-topic:
Ik ben uiterst ontevreden over het lichtbeeld van de H4 lampen van mijn polo. opvallend weinig licht op de weg, zodra er ook maar ergens een straatlantaarn brand, twijfel ik al of ik het dimlicht wel aan heb, helemaal nu alle straatlantaarns zijn vervangen voor LED-lampen.
Maar de prijs van een goed Xenonsetje heb ik er gewoon niet voor over, en over LED lampen lees ik nog te weinig goeds...
Heb er nu Philips Racing Vision lampen in, maar nog steeds niet het gewenste resultaat...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!