Polo 6r 2012 led lampen china

Martien

Premium lid
475
170
70
hallo

ik had graag led lampen in mijn auto gewild, nu heb ik lampen op aliexpress gezien(weet niet of ik hier een link van mag plaatsen).
Mocht iemand ze in nederland hebben hoor ik het graag maar wel die passen en normale prijzen hanteerd, en i snap dat ze moeten eten maar het scheelt wel heel veel centjes.
Dat is h7, maar moet ik er nu in allebei de koplampen 2 plaatsen.
dus dimlicht en groot licht, of heb ik het nu helemaal mis.

Die ik gevonden heb zouden precies moeten passen.
krijg je hier trouwens een normaal lichtbeeld van zodat hij door de apk komt aangezien dat met xenon niet zo schijnt te zijn.
En heeft iemand ze hier mischien al, het liefst heb ik ook geen storingen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Led verlichting is één van het meest besproken onderwerpen op dit forum, door de zoekfunctie te gebruiken zal je al veel te weten komen. De link van Ali mag je plaatsen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Je hebt inderdaad 4 h7 lampen nodig, 2x dim en 2x groot licht.

Let wel dondersgoed op dat je led neemt die geschikt zijn voor dimlicht, anders heb je geen lichtbeeld en naast apk afkeur worden de mensen op de weg ook niet blij van je.

Persoonlijk vind ik xenon mooier dan led, heb het naast elkaar getest en led blijf toch iets geler tegenover xenon.

Ik heb zelf alles bij xenonlamp vandaan, duurder maar nu al 3 jaar probleemloos erin.

Let ook op dat je canbus neemt en ook al heb je canbus, dat je groot licht toch een error kan geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
Thanks voor de info, ik heb xenon liggen maar elke keer moet het eruit met de keuring.
En led zal vast witter zijn dan halogeen dus het zou al een vooruitgang zijn.
Paste jou led erin zonder modificaties?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Vaak is het met normale reflector koplampen (zonder lens) zo dat het lichtbeeld te slecht is voor de APK, zowel met Xenon als LED. Ligt puur aan de vorm van de reflector en het brandpunt van de lamp die je monteerd.

Ik heb zelf op het werk wel diverse auto's met reflectoren voorzien van LED (H4 / H7) van Zandbergen Automotive en deze hadden een perfect lichtbeeld op het afstel apparaat. (zal zo even kijken of ik daar nog foto's van kan vinden)

Mocht je interesse in de set van mijn werk hebben kan ik even navragen wat die moeten kosten, via Xenonlamp.nl kun je ook goede sets kopen en als je Premium member van MyPolo bent krijg je daar ook nog eens korting!

Ik heb in mijn eigen auto nu koplampen met een lens zitten, daar LED H11 van Aliexpress (€24,-) in gezet en lichtbeeld is ook super strak (dus goedkoop is niet altijd troep!) Tot nu toe doen ze het al 10 maanden goed.
 
Ik heb ook al een tijdje rondgekeken maar nog niet iets gevonden wat mij aanspreekt, naar mijn idee moet er bij mij H4 in. Ik ben op zoek naar een leuk setje dat geen storingen veroorzaakt. Dit kan doormiddel van canbus al zie ik die dingen weinig tot niet, en heb ik daar weinig vertrouwen in. Ik heb al meerdere setjes gezien met kastjes erbij die ervoor zorgen dat de storing wegblijft. Wie kan mij helpen in deze zoektocht. Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Dank voor jullie reacties.
Ik was toevallig vandaag in Tessenderlo een zwarte markt in België.
Daar hadden ze ook led lampen liggen, alleen ik heb nog geen tijd gehad om naar mijn eigen lampen te kijken zodat ik wist of die zouden passen.balen!

Ik zal eens nadenken over die reflectoren.want dan heb je dus geen problemen meer met de apk, en ook geeft het beter ligt want dereflector doet zijn werk. Ik wist trouwens niet dat dat mogenlijk was en dat er andere reflectoren voor zijn.

De xenon die er nu inzit zijn 2 verschillende zag ik aan de ballast die in de auto zitten.
Die ga ik er morgen uithalen en dan weet ik ook hoeveel ruimte ik heb.

Wat word er bedoeld met xenon met start stop?

Die led lampen met een apart kastje wil ik niet,a vind ik het lelijk ook al zit het onder de kap en b je krijgt de kap van de lamp nooit vochtdicht.
Die ledlampen bij xenonlamp passen die zodat deksel gewoon dicht kan, en zijn die zonder dat kastje en toch storingsvrij?
De korting is leuk, en als ik hier van alles leer.vind ik ook datje het forum moet steunen en als ik het leuk blijf vinden en de auto ook dan word ik zeer zeker menner. Maar ik heb mijn polo nog geen week.

Groetjes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Dat zou betekenen dat ik 1000 euro verder ben met.nieuwe koplampen, dat weet ik ook niet.
Er zijn zoveel auto's die aangepast zijn die je ziet op de weg.

Maar mischien zijn dat idd wel de auto' waarvan je denk o wat een vervelend ...licht en dus verblind word.
Ik zal het zeker meenemen in de keuze maar dan moet ik er voor sparen want effe nieuwe koplampen das te gortig.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Zowel xenon als led in een originele reflector koplamp gaat geen super goed beeld krijgen.

Als het beeld goed is voor de apk ( Dus een duidelijke scheiding tussen licht en donker) dan heb je in de praktijk toch heel veel strooilicht waardoor je veel vrienden op de weg heb.

Ik heb het zelf nog geprobeerd met een duur xenon setje in originele h7 koplampen. (heel veel licht op de weg) ook veel vrienden en het lichtbeeld was redelijk goed en was een stuk onder de apk grens afgesteld.

Helaas blijft je heel veel mensen verblinden.

Ik zelf ben voor de namaak xenon koplampen gegaan deze zijn met lens (zo ook de u-led koplampen) hier in een goed Canbus Led setje en je hebt erg goed licht en verblind niemand
 
Ik ben eruit, het worden originele xenon koplampen aangezien ik bang ben dat led koplampen tegenvallen. En ik weet niet of er gewone originele 6r led lampen zijn maar ik vind de U lelijk.
Dat is een kwestie van smaak.

Is er bij originele xenon 6r nog iets waar ik rekening mee moet houden?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!