Hallo allemaal, sinds een aantal dagen trotse eigenaar van mijn eerste auto geworden
.
Oorspronkelijk was ik opzoek naar een BlueGT maar ik kon de "juiste" maar niet vinden. Door de vele opties op dit model (adaptief sportonderstel, lichtsensor, regensensor, automatische climate control etc. toch maar hierbij neergelegd. Daarnaast ziet hij er ook nog eens strak uit!
Een aantal minpuntjes:
Al met al heel erg tevreden met deze Polo!

Oorspronkelijk was ik opzoek naar een BlueGT maar ik kon de "juiste" maar niet vinden. Door de vele opties op dit model (adaptief sportonderstel, lichtsensor, regensensor, automatische climate control etc. toch maar hierbij neergelegd. Daarnaast ziet hij er ook nog eens strak uit!
Een aantal minpuntjes:
- Helaas geen Apple Carplay, er zit wel MirrorLink op maar omdat ik een iPhone gebruik kan ik daar niks mee. Het betreft wel een MIB2 unit (3Q0 035 874 - MIB2 VW Discover Media (MQB)
- Rare kleine zwarte vierkantjes op het scherm, deze verschuiven ook in bepaalde menu's. Geen idee wat dit is, op internet vind ik er ook niks over.
- Deksel van de armsteun is helaas gebroken waardoor deze niet netjes open en dicht gaat
Al met al heel erg tevreden met deze Polo!
Bijlagen
Volkswagen
Polo 6C