Voorstellen Polo 6C 1.2 TSI Highline

Hallo allemaal, sinds een aantal dagen trotse eigenaar van mijn eerste auto geworden :).

Oorspronkelijk was ik opzoek naar een BlueGT maar ik kon de "juiste" maar niet vinden. Door de vele opties op dit model (adaptief sportonderstel, lichtsensor, regensensor, automatische climate control etc. toch maar hierbij neergelegd. Daarnaast ziet hij er ook nog eens strak uit!

Een aantal minpuntjes:
  • Helaas geen Apple Carplay, er zit wel MirrorLink op maar omdat ik een iPhone gebruik kan ik daar niks mee. Het betreft wel een MIB2 unit (3Q0 035 874 - MIB2 VW Discover Media (MQB)
  • Rare kleine zwarte vierkantjes op het scherm, deze verschuiven ook in bepaalde menu's. Geen idee wat dit is, op internet vind ik er ook niks over.
  • Deksel van de armsteun is helaas gebroken waardoor deze niet netjes open en dicht gaat

Al met al heel erg tevreden met deze Polo!
 

Bijlagen

  • IMG_1298.jpg
    IMG_1298.jpg
    3 MB · Weergaven: 77
  • IMG_1299.jpg
    IMG_1299.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 72
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90PK 
Welkom!!

Ergens hier op het forum staat een tool waarmee je het partnummer van je radio kunt inkloppen en kunt kloppen of deze compatible met Android Auto zou moeten zijn, als ik me niet vergis. Als het bouwjaar 2016 is zouden de meesten hiermee moeten komen. Ik zou eens gaan speuren op het forum. Ikzelf viel hier niet buiten met de mijne, helaas. Zelf onlangs voor een Alpine systeem gegaan.

Dat met een gebroken slotje op de armsteun had ik ook in mijn 6R hiervoor. Nooit gefixt, maar het klepperde verder niet dus had er niet veel last van. In m'n nieuwe raak ik de sluiting zo min mogelijk aan, want erg sterk is het niet iig!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!