Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat nieuwe scherm, heb je die via ali uit china?Voorheen reed ik steeds met de RNS 310 navigatie in mijn auto maar ik vond dit scherm te klein en wilde graag wat extra functies. Dus vandaag de nieuwe navigatie gemonteerd. Zie onderstaande foto's. Mocht er nog iemand belang hebben bij een originele RNS 310, let me know.
![]()
![]()
Iemand belang bij de RNS 310?
![]()
![]()
Oke,@Skappa51, nee geen ali. https://www.autoradiostunter.nl/product-categorie/volkswagen/
Geen spijt van deze aankoop en het zijn vriendelijke behulpzame mensen daar.
Klopt helemaal, ik vind service ook geld waard.Een stuk service is mij veel waard, dan betaal ik liever wat meer. En je kunt gewoon terug naar een fysieke winkel voor garantie of anders wat. Voor een stukje service betaal je nu eenmaalOverigens heb ik de navigatie zelf ingebouwd, kind kan de was doen!
Succes inddWederom wat updates, ik heb gisteren een GTI interieur op de kop getikt inclusief hemeltje en alle stijl panelen. Vanmiddag begonnen met demonteren, morgen afbouwen. Foto's zeggen meer dan woorden:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt vervolgd...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.