Voorstellen Pjedro

Ze bestaan dus toch, 5 deurs zwarte hemels zonder pannoStick Out Tongue

Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes!
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
@mausie, @Franklin Polo6R, lijkt een hele klus maar het valt best wel mee, alle panelen zitten sowieso geklikt en het hemeltje zit met 2 boutjes en een clipje vast. De achterbank was niet zoveel werk, een paar boutjes en een borgpen en de voorstoelen idem.
@Jurgen6R, jazeker haha! Dacht je van niet?
@Rayan Mungar, dat lijkt me onmogelijk want ik heb geen Insta Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Op 2 van de 3 zat wel airco dus gewoon goed zou je denken dan. Ervaar je dit ook zo met de gti aangezien die wit is ?

ja nog steeds benauwd als je de auto binnenstapt met de zon zo, maar keer de werkpaarden utiliseren en dan is het prima, tevens te combineren met de electronische climate control die wel aanwezig is mr meme
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Update... vandaag het GTI interieur geplaatst, ook de zwarte hemel zit erin inclusief alle zwarte stijl panelen. Foto's by Stroeve Autosport:

JfqqkH.jpg


f7LVwR.jpg


xQQFDO.jpg


w6YM1s.jpg


GvTwgP.jpg


ygXs29.jpg


Tot de volgende keer!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
@Niick, ben benieuwd! Met hoeveel bedoelde ik eigenlijk met hoeveel % je ze laat blinderen :mrgreen:

Oh sorry haha, ik doe 35% is ongeveer zelfde als af fabriek.
Klopt helemaal, ik vind service ook geld waard.
Echter vond ik 130 euro wel het risico waard en gebruik hem nu al 2 jaar zonder problemen.
En gaat hij kapot koop ik weer een nieuwe voor 130.
Inbouwen stelt inderdaad geen reet voor.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Bestaat er ook zoiets voor mijn polo 9n3? En heeft iemand misschien een link?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI  1.8 Turbo 
@Pjedro heb je het oude interieur van je Polo nog? met name de hemel en de bijbehorende verlichting? heb er eventueel wel belang bij!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
@Catunambu, jazeker! Deze is in nette staat gedemonteerd met alle stijlen en toebehoren. Ook de stoelen en bank zijn er netjes uit gekomen, is zelfs een tijd terug nog professioneel gereinigd. Stuur anders even PB, dan doe ik je m'n 06.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Zojuist bij @Pjedro langs geweest en samen zijn oude hemeltje gemonteerd in mijn Polo! Enorm blij mee! Binnenkort een kabelboompje maken om de verlichting boven de achterbank (wat ik niet had) en boven de zonnekleppen, functioneel te maken!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!