Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ken de 5deurs zwarte hemels alleen van verhalen, geruchte en de bijbel.Ze bestaan dus toch, 5 deurs zwarte hemels zonder panno
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes!
Hahaha, nou als je donderdag hier weer kijkt heb je 'm ook nog met eigen ogen gezien!Ik ken de 5deurs zwarte hemels alleen van verhalen, geruchte en de bijbel.
Ik ken de 5deurs zwarte hemels alleen van verhalen, geruchte en de bijbel.
Op 2 van de 3 zat wel airco dus gewoon goed zou je denken dan. Ervaar je dit ook zo met de gti aangezien die wit is ?het is echter een anticlimax, vorige 3 polos hebben het allemaal gehad, esthetisch zeer verantwoord echter tijdje in de zon zeer warm
Op 2 van de 3 zat wel airco dus gewoon goed zou je denken dan. Ervaar je dit ook zo met de gti aangezien die wit is ?
@Niick, ben benieuwd! Met hoeveel bedoelde ik eigenlijk met hoeveel % je ze laat blinderen![]()
Klopt helemaal, ik vind service ook geld waard.
Echter vond ik 130 euro wel het risico waard en gebruik hem nu al 2 jaar zonder problemen.
En gaat hij kapot koop ik weer een nieuwe voor 130.
Inbouwen stelt inderdaad geen reet voor.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Update... vandaag het GTI interieur geplaatst, ook de zwarte hemel zit erin inclusief alle zwarte stijl panelen. Foto's by Stroeve Autosport:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot de volgende keer!
@Niick, thanks! Ik ben er ook erg blij mee en het zit inderdaad fantastisch!
Zulke navigatiesystemen zijn er ook wel voor de 9n3 ja: https://www.autoradiostunter.nl/product-categorie/volkswagen/
Staat wel wat tussen volgens mij... ik zie de foto's van je blindering graag tegemoet![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.