Piepende remmen Polo AW

Ik heb dit probleem ook als ik voor in parkeer en dan op het laatst moment de rem rustig indruk. Ook rem schijven achter maar ik kan niet ontdekken waar het geluid nou precies vandaan komt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
Ik heb dit probleem ook als ik voor in parkeer en dan op het laatst moment de rem rustig indruk. Ook rem schijven achter maar ik kan niet ontdekken waar het geluid nou precies vandaan komt.
Mmm, krijg nu steeds meer het idee det het bij mij dus ook de voor(schijf)remmen zullen zijn die ik hoor.... maar even mijn vrouw achterin zetten om te luisteren .. (lekker rustig ook :innocent:)
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95ps DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Mmm, krijg nu steeds meer het idee det het bij mij dus ook de voor(schijf)remmen zullen zijn die ik hoor.... maar even mijn vrouw achterin zetten om te luisteren .. (lekker rustig ook :innocent:)
Ik zou zelf achterin gaan zitten om te luisteren, vrouwen een rammeltje of piepje in de auto laten zoeken is hetzelfde als ze laten kaartlezen, dat gaat ook niet :mrgreen: .
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heel irritant... voor die 10 meter per dag en die 220km die ik vooruit rij is er toch echt niks irritants aan.
ik stoor me er niet aan, maar hoor ook na vervangen is het zo weer terug
Wat bij de een als irritant wordt ervaren hoeft dat voor de ander niet zo te zijn dat klopt.
Je betaald toch aardig wat geld voor een product waarvan je mag verwachten dat dat goed is. En als je na , in mijn geval een kleine 17k km, piepende remmen hebt wil ik dat het opgelost wordt.
En ja, ik ben nogal gevoelig voor rammeltjes en kraakjes in de auto. Misschien heb ik te gevoelige oren :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco van der Schaaf
Wat ik dan weer bijzonder vind is dat de GTI's het piepen hebben met het remmen bij achteruitrijden en - in ieder geval ik - de 1.0 TSI het heeft bij remmen bij het voor uit rijden. Dan moet ik er ook nog achter zien te komen of het van de trommels achter of van de remklauwen voor afkomstig is.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95ps DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!