Piepende remmen Polo AW

Precies! Niet meer van deze tijd.... zeker niet voor zo een gerenomeerd merk als Volkswagen.
Piepende remmen komt bij ieder merk voor, het is niet zo als je een gerenomeerd merk bent dat je dit altijd voor elkaar hebt.
en als je je er aan stoort zeker wat aan doen, maar als ik nu al hoor dat er mensen na vervangen weer last van hebben en het is bij mij alleen met achteruit rijden dan vind ik het wel gezegend daar kan ik me niet aan storen. zou me storen aan die auto dagen bij de dealer te hebben staan voor een piepje wat bij achteruit rijden soms voorkomt...

Heb liever dat ze wat doen aan die ruitenwissers op de AW dat is er tijdens een regenbui namelijk constant en nog irritanter dan het piepen bij een keer remmen.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Piepende remmen komt bij ieder merk voor, het is niet zo als je een gerenomeerd merk bent dat je dit altijd voor elkaar hebt.
en als je je er aan stoort zeker wat aan doen, maar als ik nu al hoor dat er mensen na vervangen weer last van hebben en het is bij mij alleen met achteruit rijden dan vind ik het wel gezegend daar kan ik me niet aan storen. zou me storen aan die auto dagen bij de dealer te hebben staan voor een piepje wat bij achteruit rijden soms voorkomt...

Heb liever dat ze wat doen aan die ruitenwissers op de AW dat is er tijdens een regenbui namelijk constant en nog irritanter dan het piepen bij een keer remmen.
[/QUOTE

wat is er met je ruitenwissers aan de hand dan. Heb daar zelf geen last van om eerlijk te zijn
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0 tsi 
Oh niet? de meeste laten we zeggen 80/90% van de Polo AW's hebben last van ruitenwissers welke over het raam heen stuiteren met ja je kent het wel het meest irritante geluid wat er is. of je nou nieuwe oude of wax op je raam heb het maakt allemaal niet uit. en soms weer erger dan de andere keer
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Oh niet? de meeste laten we zeggen 80/90% van de Polo AW's hebben last van ruitenwissers welke over het raam heen stuiteren met ja je kent het wel het meest irritante geluid wat er is. of je nou nieuwe oude of wax op je raam heb het maakt allemaal niet uit. en soms weer erger dan de andere keer
Hier heb ik gelukkig geen last van, wel vind ik het irritant als ik ruitenvloeistof wil spuiten dat bij mij eerst de wissers een keer gaan alvorens de ruitenvloeistof wordt gespoten... Veegt ie zo de vogelpoep over je hele ruit.....

Gelukkig ook geen last van piepende remmen bij voor of achteruit rijden, even afkloppen
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Haha
Waarderingen: Tuono
Hier heb ik gelukkig geen last van, wel vind ik het irritant als ik ruitenvloeistof wil spuiten dat bij mij eerst de wissers een keer gaan alvorens de ruitenvloeistof wordt gespoten... Veegt ie zo de vogelpoep over je hele ruit.....

Gelukkig ook geen last van piepende remmen bij voor of achteruit rijden, even afkloppen
je bedoeld als je stil staat en je ruiten wil sproeien? dan zit er idd een vertraging in. ben hier aangewend want mijn golf 7 had dat ook.
Nou veegt die de stront sowieso over je hele raam of die nou wel of niet met water begint te sproeien
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heb liever dat ze wat doen aan die ruitenwissers op de AW dat is er tijdens een regenbui namelijk constant en nog irritanter dan het piepen bij een keer remmen.

Had ik ook last van en idd dat is veel meer ruk maar die oplossing kon ik zelf fixen... heb twee nieuwe wissers van Bosch aangeschaft en wat mij betreft... let it rain! ;)

Maar toch nog even... piepende remmen heb ik al een jaar of 25 niet meer gehad! (denk ik :blush:).... tot nu dan!
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline  1.0 TSI 95ps DSG 
Wat bij de een als irritant wordt ervaren hoeft dat voor de ander niet zo te zijn dat klopt.
Je betaald toch aardig wat geld voor een product waarvan je mag verwachten dat dat goed is. En als je na , in mijn geval een kleine 17k km, piepende remmen hebt wil ik dat het opgelost wordt.
En ja, ik ben nogal gevoelig voor rammeltjes en kraakjes in de auto. Misschien heb ik te gevoelige oren :mrgreen:
Hier nog 1, kan mij mateloos irriteren aan rammeltjes, kraakjes en mankementen aan mijn auto, het rechterdeel achterbank rammelde in het slotmechanisme, duurde even voordat ik door had wat er rammelde.
Lekker onder garantie laten vervangen, daarnaast ook voor een C-stijl kap aan de binnenkant laten vervangen want die was krom en slot niet goed aan.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Tuono
Had ik ook last van en idd dat is veel meer ruk maar die oplossing kon ik zelf fixen... heb twee nieuwe wissers van Bosch aangeschaft en wat mij betreft... let it rain! ;)

Maar toch nog even... piepende remmen heb ik al een jaar of 25 niet meer gehad! (denk ik :blush:).... tot nu dan!
Serieus en daarna geen last meer van gehad? ik heb al 2 setjes van de dealer gehad ondertussen, ik ben er zelf aan gewend nu en hoor het al zowat niet meer haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!