Peter's golf 8 R-Line

@calamity er zit sowieso verschil in de uitvoeringen tussen NL en DE, en vaak je zie dat in DE veel meer losse opties te krijgen zijn in plaats van pakketten zoals bij ons.
@peterpolo veel plezier deze ochtend!
Dankjewel wat je verteld van de losse optie mogelijkheden dat is zeker waar zo heeft deze bijvoorbeeld wel Pano dak maar geen extra getinte ruiten omdat ze dat niet aangevinkt hebben snap dat zelf persoonlijk ook niet maar goed
 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Kleine update in de kofferbak maar niet minder belangrijk.
IMG_3998.jpegIMG_3999.jpegIMG_4002.jpeg
De afspraak om de audio in te bouwen en af te stellen staat gepland voor 24 augustus en dan kan er weer iets van het lijstje afgehaald worden.
Zo wordt het steeds kleiner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Afspraak bij de Detailer staat ook dat wordt 9 november van dit jaar.

Dus het enige wat dan nog overblijft is een chiptuning maar daar twijfel ik nog over vanwege 2 redenen.

1 Ik heb nog dealer garantie tot juni 2024.
2 Het is niet zeker of hij al gechipt kan worden omdat ze vanuit de fabriek vanaf het jaar 2021 met 2 verschillende ecu modellen zijn gaan werken en de ene is nog niet gekraakt dat kunnen ze pas zien als ze hem uit lezen of het mogelijk is.
 
Chippen, ik zou het zelf wel doen, die 1.5 motoren gaan er wel lekker op. Die blokken zijn afgesteld om zuinig te rijden, dat merk je aan bijvoorbeeld de gasrespons. Na chippen is dat al een stuk beter.
Het chippen gaat ook zeker gebeuren maar moet even kijken of hij al gechipt kan worden maar twijfel om het nu te laten doen of toch voor de zekerheid even de garantie periode af te wachten.
Ja dat merk je wel dat ze afgesteld zijn op zuinig rijden met optrekken is hij behoorlijk geknepen.
Maar kwa zuinigheid is het net een diesel echt ongelooflijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Ik kan je auto, mocht het al mogelijk zijn ook evt chippen. Maar zelf zou ik je adviseren om het na je garantieperiode te doen (y)
Dankjewel voor het aanbod @dov
Maar niet lullig bedoeld het wordt of een stage 1 bij Vagtechniek omdat hij daar ook in onderhoud gaat of ik breng hem naar jd twijfel nog over de 15nm verschil tussen beiden.
 
Vandaag een afspraak gemaakt bij Vagtechniek voor 1 september.
Een onderhoudsbeurt waarbij de 0w30 olie gewisseld gaat worden voor de 5w30 en tevens kijken ze of mijn auto stage 1 gechipt kan worden in combinatie met het uitschakelen van het act systeem.
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, PoloDJ en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!