Peter's golf 8 R-Line

Hoi Peter, we zijn nou een paar maanden verder. Hoe vind je hem rijden?
Je hebt er echt te gekke mods op gedaan. Raamtint zit ik ook aan te denken. Hoeveel procent getint zijn ze? en heb je je zijruiten voor ook gedaan? Ik wil nl. ook tinten.

Ik hoor graag van je,

Groetjes, Mesut
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Hoi Peter, we zijn nou een paar maanden verder. Hoe vind je hem rijden?
Je hebt er echt te gekke mods op gedaan. Raamtint zit ik ook aan te denken. Hoeveel procent getint zijn ze? en heb je je zijruiten voor ook gedaan? Ik wil nl. ook tinten.

Ik hoor graag van je,

Groetjes, Mesut
Hallo Mesut,

Sorry voor mijn late reactie maar de golf rijdt echt super het chippen heeft hem echt goed gedaan en op de lange stukken is het nog steeds een zeer zuinige auto.

Op de korte stukken met een zware rechtervoet rijdt ik nog steeds rond de 1 op 14 wat ik nog steeds niet slecht vind met 19 inch velgen.

Mijn ramen zijn 20% licht doorlatend wat neerkomt op een tint percentage van 80%.

Ik heb alleen de 3 achterste ruiten laten tinten maar, omdat ik een r line heb zijn de voorste ramen standaard al iets donkerder getint als normaal dat moet je ook in de gaten houden als je een gewone auto hebt en geen r line.

wat mijn betreft is de golf verder ook af zo het enige wat nog moet gebeuren en dat staat 9 november op de planning is een volledige detail behandeling van de buitenkant dan kunnen we er weer wat jaartjes tegenaan.

Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Groetjes Peter
 
Mooi resultaat! Ook in een glascoating gezet?
En stoepranden zijn jouw grootste angst denk ik met zulke uitstekende velgen haha!
Dankje het resultaat is super.
Nee ik vermijd stoepranden zoveel mogelijk.
De golf heeft geen glas coating maar staat in de magic 3 van labocosmetica.
Persoonlijk heeft een glascoating niet mijn voorkeur al vind ik het er wel prachtig uitzien.
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Strak resultaat!
Waarom geen voorkeur voor glascoating? Sinds ik een paar jaar geleden mijn auto in de glas coating heb gezet wil ik niks anders meer, wat een gemak is een glascoating! Zelfde voor glascoating op mijn ramen, geen ruitenwissers meer nodig. Op mijn velgen van de Polo heb ik geen coating en ik merk meteen het verschil.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Strak resultaat!
Waarom geen voorkeur voor glascoating? Sinds ik een paar jaar geleden mijn auto in de glas coating heb gezet wil ik niks anders meer, wat een gemak is een glascoating! Zelfde voor glascoating op mijn ramen, geen ruitenwissers meer nodig. Op mijn velgen van de Polo heb ik geen coating en ik merk meteen het verschil.
Omdat ik het voor mij persoonlijk de veel hogere meerprijs niet waard vind.
Neemt niet weg dat ik het er prachtig vind uitzien hoor maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Anothergenius
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!