Peter's golf 8 R-Line

Hele mooie detailing maat! Woah!
Superbedankt nog voor je antwoord over de raamtint. Ik heb inderdaad niet getinte ramen, waarvan ik sowieso de achterruiten wil tinten. De voorkant moet ik nog even over nadenken. :)
 
Volkswagen  Golf 8 GTE  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Peter,

Mooie auto zeg. En het detailbedrijf heb ik opgeslagen. Hoe lang heeft het totaal geduurd? Ik zag zowel voor interieur als exterieur 4 tot 6 uur staan op de site. Das een lange zit zeg.

Maar zeker iets om over na te denken over twee jaar.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Peter,

Mooie auto zeg. En het detailbedrijf heb ik opgeslagen. Hoe lang heeft het totaal geduurd? Ik zag zowel voor interieur als exterieur 4 tot 6 uur staan op de site. Das een lange zit zeg.

Maar zeker iets om over na te denken over twee jaar.
hij is om 8 begonnen en rond 18:00 uur waren we klaar maar, zitten wel wat pauze's en leuke gesprekken tussen en ook wat klanten die tussendoor langs komen.
Maar al met al was het wel een leuke dag en met een super resultaat.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!