Pepper Grey 6R

Dat heb ik, en op de volkswagen shop gekeken ook en daarbij staat dat mijn uitlaat niet geschikt is voor een sierstuk omdat het dus al een zichtbare uitlaat fabriek af is.

Maar sowieso komt er met een andere achterbumper ook een andere uitlaat.
Dat is voor de toekomst how ever.

Maak je ook een “ How to” van het verwijderen en monteren van je nieuwe achterbumper of voorbumper,staat bij mij ook op de planning:cool:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Maak je ook een “ How to” van het verwijderen en monteren van je nieuwe achterbumper of voorbumper,staat bij mij ook op de planning:cool:
Hoe stom het misschien voor een ander klinkt, maar dat soort "grote" dingen laat ik doen. De bedoeling is dat dit een echte show auto word en dan ga ik er liever niet op experimenteren met de kans dat ik dure schade maak.
Tuurlijk steek ik hier en daar de handjes wel uit de mouwen, maar wel met toezicht van een maat die al honderden 6R/C Polo's heeft gedemonteerd en weer in elkaar gezet.
Dat ook samen met honderden vragen stellen :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Nette auto. Zoals ik de foto's zie hoe je vorige polo eruit zag. Ga ik er vanuit dat deze polo ook wel net zo dik word. Heb je al een idee welke velgen je er onder gaat doen als je de airride er onder hebt zitten?
 
VW  Polo GTI  1.8 20V Turbo 
Nette auto. Zoals ik de foto's zie hoe je vorige polo eruit zag. Ga ik er vanuit dat deze polo ook wel net zo dik word. Heb je al een idee welke velgen je er onder gaat doen als je de airride er onder hebt zitten?
Dankjewel, ja ik beloof ook wel echt iets met mijn 6R.
De nieuwe velgen had ik al uitgezocht nog voordat ik de auto heb. Deze zullen nog voor het nieuwe show seizoen onder komen, dan nog wel zonder air, en dan hoop ik ergens volgend jaar er nog air onder te zetten.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Wat er ondertussen is veranderd sinds mijn laatste post hier:
- Carbon spiegelkappen
- Hoogglans zwarte emblemen met carbon inlay achter
- Team Heko wind deflectors
- Hoogglans zwarte dakspoiler (WRC Street)
- Titanium zwarte uitlaat sierstuk
- 6C GTI achterlichten

En dan hier een paar impressie foto's

DSC03625-2.jpg

DSC03531-2.jpg

DSC03442-2.jpg

Er slingert ook nog een bumper in de achtertuin die er in een paar weken op zal gaan :grin:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!