Pepper Grey 6R

Nushia

Bekend lid
405
255
60
Hey mensen,

Even voorstellen, ik ben Chantal, 24 jaar uit het mooie Noord-Brabant en net eigenaresse geworden van mijn droomauto.
Een Polo 6R 1.2 TSI Highline Pepper Grey.

DSC03043_.jpg

Hiervoor was ik in het bezit van een (show) Polo 9N, wellicht dat iemand mijn 9N al eens gespot heeft op een meet/show o.i.d. (zie showcase)

Gezien mijn passie voor custom auto's zal ook de 6R met de tijd goed veranderen.
Met Volkstyle op de planning zullen er gauw cosmetische updates komen.

Alle aanpassingen zullen vanzelf hier op het forum verschijnen!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Syste en Walter-Golf7.5
Wat leuk zoveel reacties al

@kawazxr & @Robin-1991 Pepper Grey is ook echt mijn favoriete kleur voor zo'n Polo, ben deze paar weken terug heel toevallig tegen het lijf gelopen

@Roon Thanks! Vorig jaar met de vorige Polo mijn Instagram hobby uitgebreid met een goede camera voor kwaliteit foto's

@Sal Het heeft toch echt wat schoonheids foutjes, naar niets wat niet uiteindelijk aangepakt gaat worden!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Welkom met je mooie Polo, in de 3 deurs uitvoering zie je ze niet veel meer, en die kleur heeft mijn 6R uit 2010 ook, hou ons op de hoogte wat er allemaal nog verandert gaat worden, maar niet teveel hoor, origineel is en blijft toch het mooiste.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
@Thijspolo6r die koplampen + 3 deurs is de reden waarom ik opslag verliefd werd op de auto :hearteyes:

@hawkeye origineel? Oei dat zal 'm niet gaan worden gezien ik echt zo'n show ganger ben haha. Maar het zal wel smaakvol blijven (geen idiote poespas)! En kan natuurlijk niet iedereen pleasen met wat ik nou leuk vind om aan een wagen te doen :grin:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
UPDATE: De Polo was nog geen 24u in mijn bezit of de eerste dingen zijn al aangepast :tearsofjoy:

Zwarte LED 3e remlicht +Wiper delete voor een strakkere look. Wel een aardappel foto want was moe en de zon stond vervelend.
Ook de knipperlichten achter vervangen door rode lampjes ipv oranje, maar dat verander ik misschien nog terug. Vond dit bij de 9N met 9N3 achterlichten toch iets meer hebben dan bij deze :kissing:

20180805_185412.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
@hawkeye Volgens het handboek van de RDW met de actuele regelgeving:
"De richtingaanwijzers en waarschuwingsknipperlichten mogen naar voren niet anders dan ambergeel of wit en naar achteren niet anders dan ambergeel of rood stralen."
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: David97 en Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!