Pepper Grey 6R

Geen foutmeldingen gekregen bij get omwisselen van het derde wellicht, van lampjes naar ledjes?
Vorige Polo eerst leds in gedaan ja, met bij behorende foutmelding. Deze later vervangen door normale gloeilampjes met rood glas, probleem meteen opgelost.

Vraag me echter niet waar ik deze vandaan had want die heb ik destijds van een maatje gehad.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Vandaag even het stof monster een bad gegeven en snel een slordig kiekje gemaakt.

20180814_181105.jpg

Gisteravond verlaagd op H&R 50/55mm verlagingsveren en staat er nu een stuk beter bij! Uiteraard is dit voor mij persoonlijk niet laag genoeg, maar tot die "echt" verlaagd word op lucht (hopelijk volgend jaar) voldoet dit prima!

Ook kan je hier het zwarte 3e remlicht beter zien en de wiper delete.

Ik probeer van de week even wat tijd te vinden om wat nieuwe en degelijke foto's te maken van alles wat ik heb aangepast :kissingsmiling:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en kawazxr
Mooi verlaging al:)

Maar op standaard dempers rijdt dit niet compleet ruk??
Het rijdt uiteraard stugger, maar bij lange na niet zo stug als een schroefset.
Zelf vind ik het wel meevallen maar weet wel van anderen dat ze dit 3x niks zouden vinden. Ook ben ik met de vorige Polo ook wel wat gewend.
Bovendien heb ik het geluk dat ik in het dagelijks leven bijna alleen maar vlakke wegen en haast geen drempels tegenkom. Dat speelt natuurlijk ook een rol!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Blijkbaar ben ik een te erge perfectionist om simpele update plaatjes te schieten en kan niet echt leven met een wat mindere foto dat niet voor Instagram geschikt is.
Maar heel spannend waren de updates toch niet: standaard pedalen vervangen door VW sportpedalen, VW Polo instaplijsten geplaatst en dat van het kontje en verlaging kende jullie al.

En hier dus een insta-waardig plaatje van het kontje!

IMG_20180817_130423_264.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Staat er mooi bij! Heb wel eens gedacht aan een (smoke/black chrome) uitlaatsierstuk?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2018-08-17 om 17.18.03.png
    Schermafbeelding 2018-08-17 om 17.18.03.png
    290.6 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Staat er mooi bij! Heb wel eens gedacht aan een (smoke/black chrome) uitlaatsierstuk?
Dat heb ik, en op de volkswagen shop gekeken ook en daarbij staat dat mijn uitlaat niet geschikt is voor een sierstuk omdat het dus al een zichtbare uitlaat fabriek af is.

Maar sowieso komt er met een andere achterbumper ook een andere uitlaat.
Dat is voor de toekomst how ever.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
En jij blijft een standaard azijnpisser... Kom op man. Ze is hartstikke trots op haar net aangeschafte Polo,
heeft al mooie mods uitgevoerd en heeft nog andere super leuke plannen er mee...
Thanks :blush:
Tenminste nog iemand die mee heeft gekregen dat ik het inderdaad nog maar net heb en dat er veel op de planning staat :grin:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal, Sal en HoMi
Het rijdt uiteraard stugger, maar bij lange na niet zo stug als een schroefset.
Zelf vind ik het wel meevallen maar weet wel van anderen dat ze dit 3x niks zouden vinden. Ook ben ik met de vorige Polo ook wel wat gewend.
Bovendien heb ik het geluk dat ik in het dagelijks leven bijna alleen maar vlakke wegen en haast geen drempels tegenkom. Dat speelt natuurlijk ook een rol!
Verlaginsset van AP die heb ik onder mijn vorige Polo 6R R-line gehad als je die koopt krijg je de eerste 3 sessies gratis bij de fysio.. zag er heel mooi uit maar na een tijdje was ik er wel klaar mee hahah
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!