Andries Polo6R
Premium lid
dat zie je meestal op distri riemen inderdaad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dat nog nooit gezien... Heb al heel wat riemen vervangen...dat zie je meestal op distri riemen inderdaad
Dat vind ik behoorlijk bijdehand van je garage, ik zou na zo'n opmerking sowieso naar een andere gaan.Ik maak me nu toch wel zorgen of de garage dan alles wel goed heeft vervangen. Ze doen er ook aardig nonchalant over. Ik moet niet over de distributieriem praten als ik er geen verstand van heb. Dit zou bij dit type riem horen. Ik heb gevraagd om een andere exemplaar te laten zien; maar dit was niet mogelijk.
Of er zit toch meer schade in de motor... Denk hierbij aan compressieverlies door slecht dichtende kleppen, gebroken spie in het kruk of nokkenastandwiel. Zonder meten en uitvoeren van verschillende testen is het zeer lastig om de oorzaak van het vermogensverlies te achterhalen. Voor het controleren van de timing moet de motor redelijk ver uit elkaar gehaald worden. Krukaspoulie moet eraf om de beschermkappen van de distributieriem te verwijderen.Ja inderdaad. Ik vind het ook echt niet prettig om er weer naar terug te gaan. Ze hebben de auto gewoon zo goedkoop mogelijk 'rijdend' gekregen, maar of het allemaal goed is gebeurd heb ik mijn twijfels bij. Wat ik al eerder aangaf is dat de auto nog steeds erg 'traag' voelt. Kan het zijn dat ze misschien de distributieriem niet op tijd hebben gezet? Is dit iets wat ik zelf kan controleren of de riem op tijd staat?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wat kost zo'n geintje?Later reactie, maar ik heb de motor met succes kunnen wisselen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.