Orginele LED kenteken verlichting Polo 6R

Heeft iemand een idee of de orginele led kentekenplaatverlichting zonder weerstandje op de 6r bluemotion werkt? Zag namelijk dat er voor die ook kabels met weerstanden zijn en dat deze in sommige gevallen gebruikt moet worden...
 
Ik heb een TSI waarin origineel ook geen LED kentekenverlichting zat, heb gewoon OEM LED kentekenverlichting besteld bij de dealer en geplaatst.
Geen problemen of meldingen.
Ik ben dit, wat betreft kentekenverlichting, ook niet tegengekomen in VCDS dus volgens mij zit daar geen CANBUS check op.
 
Ik heb een TSI waarin origineel ook geen LED kentekenverlichting zat, heb gewoon OEM LED kentekenverlichting besteld bij de dealer en geplaatst.
Geen problemen of meldingen.
Ik ben dit, wat betreft kentekenverlichting, ook niet tegengekomen in VCDS dus volgens mij zit daar geen CANBUS check op.

Controller 09:
Byte 11, bit 7 :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Dat roept bij mij de volgende vraag op: zijn de lichtbeelden dan verschillend van:
- OEM niet-LED kentekenverlichting met normaal lampje
- OEM niet-LED kentekenverlichting met LED
- OEM LED kentekenverlichting
Heb zelf geen idee eerlijk gezegd ... :oops:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Volgens mij schijnen de oem onder een bepaalde hoek en verlichten de hele plaat

Ik heb ooit een soort gehad die té fel waren daar heb ik een waarschuwing voorgehad, kon ze gelukkig gelijk wisselen met de orginele met gloeilampje
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!