Orginele LED kenteken verlichting Polo 6R

VW  6R  1.2TDI 
eventueel toch? ik wist niet dat de kentekenverlichting ook canbus foutmeldingen gaf...ik zag in ieder geval niks op me boordcomputer toen er eentje ging knipperen...naja knipperen betekent dat die nog niet kapot is dat is wel weer zo...
 
eventueel toch? ik wist niet dat de kentekenverlichting ook canbus foutmeldingen gaf...ik zag in ieder geval niks op me boordcomputer toen er eentje ging knipperen...naja knipperen betekent dat die nog niet kapot is dat is wel weer zo...

Uhu enventueel ja, maar de kans bestaat dat je een canbus fout krijgt;)
Maar iemand met vcds heeft je met een minuutje uit de brand geholpen als je een melding krijgt;)
 
VW  6R  1.2TDI 
@Houz74, tussen bestellen en thuis ontvangen zat bij mij precies een week. Vorige week Donderdag besteld, vandaag binnen gekregen. ;)
Bedankt, bij de Ebay-vermelding stond inderdaad al "ca. 7 Tagen innerhalb von Europa"

En inclusief de verzendkosten zijn nu de originele VW LEDs even duur als de R-dash (zonder verzendkosten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zitten erin. Heel simpel de oude eruit geklikt, en de nieuwe er weer in. Zelfs in een TL-verlichte parkeergarage zag je een mooie blauw-achtige gloed tot ver op de grond. Wou een foto maken in het donker hier thuis, maar helaas zat het weer niet mee.

Ik ben heel erg benieuwd!Big Grin
Lijkt mij namelijk ook leuker om de originelen te hebben ipv de lampjes alleen te vervangen voor led;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik ben benieuwd! Big Grin
maak je ook even een fotootje als je het erin hebt gezet? ;)
ben wel benieuwd of 't nog (kleur)verschil maakt met mijn oplossing:)
Hopelijk is het een beetje te zien. Dit is een foto in een parkeergarage, je ziet de weerspiegelingen van de TL-balken in de lak. De onderste helft van de kentekenplaat krijgt ook nog licht mee van het TL-licht. Wat betreft kleur, moet je dus vooral op de bovenste helft letten.

Foto is gemaakt met een telefoon en de kwaliteit is niet al te goed, maar de kleur komt wel aardig overeen. En ja, ik moet nodig mijn auto wassen.

LED_kenteken_blur.jpg
 
Ziet er echt mooi uit!Big Grin
En is wel een mooie indicator, vooral ook omdat je de lampjes zelf erbij op hebt staan;)

Komt sowieso op mijn verlanglijstje nu!Big Grin

En @Herrumm als je die dingen een beetje in de nabije toekomst wilt hebben moet je iemand anders vinden, ik heb mn prioriteiten nu staan bij sparen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!