Orginele LED kenteken verlichting Polo 6R

hoi heb de hele zooi vervangen in de koplamp crome knipperlicht h7 vision van philips en led stadlicht helaas bij de laatste krijg ik een meding de leds zijn canbus maar helaas heb nieuwe besteld ander merk iemand er varing met de t10 canbus leds?
 
nee heb niks verandert, heb mijn mistlampen nog nooit aangehad eigenlijk sinds ik de Polo heb, misschien doen ze het niet eens en merk ik t nooit :lol:
 
Ik heb deze besteld. Kosten €13,95 incl verzending. Worden helaas pas eind deze week verzonden dus kan waarschijnlijk volgende week pas zeggen of deze werken.

R-Dash is best prijzig en behalve lampjes krijg je ook nog hoop ander spul bij.
 
Armo zei:
Ik heb deze besteld. Kosten €13,95 incl verzending. Worden helaas pas eind deze week verzonden dus kan waarschijnlijk volgende week pas zeggen of deze werken.

R-Dash is best prijzig en behalve lampjes krijg je ook nog hoop ander spul bij.


Prijzig zou ik het niet noemen.. ik noem het een investering, want na een bepaalde tijd gaan jouw pilot lampjes af. ze verkleuren en ze schijnen niet meer zo fel als ervoor waardoor jij nieuwe lampjes moet kopen elke keer, en ik niet en op een bepaalde tijd zit jij duurder als mij.

(niet slecht bedoeld btw, enkel informatief)

en die hoop ander spul is enkel de annuleerder voor de vag com, maar deze heb ik niet aangesloten omdat ik de lampencontrole op de nummerplaatverlichting heb uitgeschakeld via de VAG COM
 
Heeft deze iemand al in de auto?

License plate LED 1K8943021B

goeie ervaringen ermee? ik heb zeg maar een subwoofer in de kofferbak en ik heb 1 keer als probleem gehad dat één LED Kentekenplaat lampje ging flikkeren tijdens het auto rijden. ik werd elke keer geseind door mede automobilisten...dus dacht er zal wel iets kapot zijn...ja dus freaking kentekenverlichting die flikkerde...hopelijk zullen deze dan wel lang uithouden ?? of wat zijn de ervaringen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!