Orginele LED kenteken verlichting Polo 6R

Eindelijk leverbaar!

Orgineel met gloeilampen
23022011006-1.jpg


Verschil tussen gloei en LED
23022011007-1.jpg


Resultaat
23022011008-1.jpg


Kost per stuk 25,40 ex btw
Best wel aan de prijs dus, maar orgineel en niet te veel licht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk (JD 145pk) 
@srk81

ow.. ik heb een complete unit van R-Dash besteld gehad en aangekregen.
ik betaalde jammer genoeg wel een 50 euries..
wist niet dat ze orrigineel ook bestonden :(

Ik heb de polo nog niet, dus kan je nog niet tonen hoe de lichtopbrengst is, maar het gaat best gruwelijk zijn, en zoals hierboven gepost, ik vind de overkill bij LED units best wel mooi :$

Foto's staan onderaan mijn thread van de units :

viewtopic.php?f=41&t=1046

Youtube filmpje :

http://www.youtube.com/watch?v=0Na64PXeqig
 
Zo, eerste bericht na mijn nieuwe polo ontvangen te hebben en direct een rit van 800km gemaakt te hebben Stick Out Tongue Big Grin
Net 2 cheap ass gamma ledjes in mn kentekenverlichting gezet (a 1,99 euro per 2 ledjes) en ze doen het gewoon, ook geen foutmelding! Ze lijken alleen erg zwak licht te geven, maar dat kan ook komen door het daglicht. Vanavond nog even checken (even eventueel fotootje maken).
 
Nou ik heb ook de LED verlichting voor kenteken maar ik heb hem gewoon uit autostyle boekje bij een autoshop, was tientje kwijt ofzo voor een setje, Met weerstandjes erop voor het CAN BUS systeem, zodat deze zich er niet mee gaat bemoeien... geen probleem, en stukken goedkoper...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!